اکسسوری عروس

برای خرید کفش عروسی این توصیه های کارشناسانه را از دست ندهید

خرید کفش عروس

خرید کفش عروسی از مهمترین بخش های خرید عروسی است زیرا به طور مستقیم با سلامت پاهای شما در ارتباط است. و راحتی کفش عروسی باید در راس توجهتان باشد.



خرید کفش عروسی از مهمترین بخش های خرید عروسی است زیرا به طور مستقیم با سلامت پاهای شما در ارتباط است. درست است که کفش عروسی باید زیبا و با لباس عروسی هماهنگ باشد اما راحتی آن در راس توجه قرار دارد. شما در روز عروسی ساعتهای طولانی کفش به پا دارید پس باید آنقدر راحت باشد که در میانه روز از درد پاهایتان دیگر چیزی از مراسم و مهمانی نفهمید.

خرید کفش عروسی

برای خرید کفش عروس ابتدا راحتی کفش را ملاک قرار دهید

ممکن است نتوانید به راحتی زیبایی و راحتی را در یک کفش بیابید پس اگر بعد از جستجوی زیاد آن چیزی که مد نظرتان هست را نیافتید پیشنهاد ما به شما این است که یک کفش زیبا که از مدل آن خوشتان آمده و با لباستان نیز هماهنگ است بخرید و برای هنگام عکسبرداری در باغ و آتلیه که مدت زمان کمتری را نسبت به جشن عروسی در بر دارد ، از آن استفاده کنید و کفشی راحت نیز تهیه کنید که در مدت زمان جشن که جنب و جوش بیشتری دارید از آن استفاده کنید.

نگران دیده شدن کفشهایتان در طول مراسم نباشید ؛ معمولا لباس عروس آنقدری بلند است که اصلا کفشهایتان به چشم نمی آید اما اگر پیراهنی کوتاه بر تن دارید میتوانید از کفشهایی با پاشنه های بلند یکسره و متناسب با فصل انواع تابستانی و یا کاملا بسته استفاده کنید.

حتما بخوانید : ۴۰ مدل صندل بهاره و تابستانه زنانه و دخترانه شیک جدید

برای خرید کفش عروسی در خرج کردن پول صرفه جویی نکنید

حتما به دنبال کفشهایی راحت و با جنس خوب باشید. کفشهایی از جنس چرم و با زیره هایی نرم و انعطاف پذیر ، مسلما همچین کفشی با چنین خصوصیاتی ارزان قیمت نیست اما اصلا صرفه جویی نکنید و سعی کنید بهترین کفش را بخرید تا در روز عروسی درد و زخم پا باعث نشود که با تمام خرجهایی که برای جشن عروسیتان کرده اید، برایتان روز خوش آیندی نباشد و بهتان خوش نگذرد.

حتی میتوانید از مدتها قبل به فکر کفش عروسی باشید و به حراج آخر فصل برندهایی که کفش های خوبی دارند ، سر بزنید و کفشتان را تهیه کنید.

آنقدر کفشهایتان را بپوشید که به آن عادت کنید

قبل از هر چیز باید این نکته را متذکر بشویم که هنگام خرید و پرو لباس عروستان فراموش نکنید که کفشتان را به همراه ببرید تا خیاط بلندی لباستان را بر اساس بلندی کفشهایتان هماهنگ کند.

از هر زمانی که کفشهایتان را میخرید هر شب بپوشید و چند ساعتی چه مینشینید چه راه میروید به پا داشته باشید تا پاهایتان به کفش عادت کند، اگر کفشتان چرم مرغوب باشد فرم پاهایتان را نیز به خود میگیرد و این باعث راحتی بیشتر شما در روز عروسی می شود

هنگام خرید و پرو لباس عروستان کفش

کفش عروس مهم ترین اکسسوری عروس

رنگ مناسب کفش عروسی

در این قسمت هم باز تاکید می شود که اصلا راحتی کفش است ، البته منظورمان این نیست که اگر یک کفش با رنگی بی ربط به رنگ لباس عروسی هم پیدا کردید که خیلی راحت بود بخرید، منظور این است که خیلی با وسواس خرید نکنید، یک کفش شیری یا شکری را می توانید با لباس عروس سفید ، نباتی و یا شیری ست کنید. حتی میتوانید یک کفش نقره ای رنگ را نیز با لباس عروس کار شده تان هماهنگ کنید و یا از کفشهایی با رنگ کرم و طلایی برای لباس عروس شیری رنگ و یا نباتی استفاده کنید.

در هنگام خرید کفش عروسی به فصلی که در آن جشن عروسیتان برگزار می شود توجه داشته باشید

صندلهای با پاشنه بلند یکسره که جلو باز و پشت باز هستند از جمله کفش های راحتی هستند که پیشنهاد میکنیم اگر عروسیتان در فصل تابستان هست در هنگام خرید کفش عروسی حتما به دنبال یکی از آنها بروید.

کفش ها با جنسهای مختلفی در بازار وجود دارند از جیر و چرم گرفته تا ساتن که بسیاری از عروسها تمایل به خرید کفشهایی از جنس ساتن دارند اما پیشنهاد ما به شما خرید یک جفت کفش چرمی با چرم مرغوب می باشد زیرا چرم انعطاف پذیری بیشتری دارد و به راحتی فرم پاهایتان را به خود می گیرد.

صندلهای با پاشنه بلند یکسره جلو باز و پشت باز

مطمئن شوید که زیره کفش لیز نیست

به غیر از راحتی و زیبایی کفش به زیره آن هم توجه کنید. مخصوصا اگر پاشنه کفش شما خیلی بلند است، تزئیناتی که بر روی لباس عروس می شود و بلندی لباس عروس، همه و همه باعث می شود که لباس عروس سنگین باشد، پس اگر قرار باشد کف کفشتان هم لیز باشد ممکن است به راحتی بر روی سنگهای تالار و یا باغ عروسی لیز بخورید. پس هم از نظر راحتی و هم استحکام زیره کفش مطمئن شوید.

به سراغ پاشنه های خیلی بلند نروید

در هنگام خرید کفش عروسی به تفاوت قدتان با داماد توجه کنید، اگر با داماد  تقریبا هم قد هستید به سراغ کفشهایی با پاشنه های خیلی کوتاه بروید و اگر کاملا هم قد داماد و یا کمی از او بلندتر هستید از کفشهای تخت و کاملا بی پاشنه استفاده کنید.

اما حتی اگر داماد از شما خیلی بلندتر است و تفاوت قدیتان زیاد است به سراغ پاشنه های ۱۰ و ۱۲ سانتی متری نروید، زیرا پاشنه هایی به این اندازه هیچ گاه راحت نخواهد بود و در نهایت باعث پا درد و کمر دردتان می شود . بهترین گزینه برای این دسته از عروسها کفشهایی با اندازه پاشنه ۷ تا ۸ سانتی متری است.

 

 

کفش سفید عروس راهنما

برای خرید کفش عروسی به کجا برویم ؟

از ابتدا بگوییم که به هیچ عنوان به سراغ کفش های چینی نروید که هیچ گاه نمیتوان اعتمادی به استحکام و کیفیتشان کرد.

اگر میخواهید جدیدترین های کفش را در کنار هم ببینید به سراغ باغ سپهسالار بروید. در آنجا انواع کفشها از چینی تا ترک و ایرانی و ایتالیایی را میتوانید بیابید.

اگر به دنبال برندهای خاصی هستید میتوانید با سرچی در اینترنت مراکز پخش و فروشگاههای آنها را پیدا کنید و همچنین میدان محسنی ، پاساژ ونک و پاساژ قائم تجریش هم بورس مناسبی برای خرید کفش است.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا