آرایش عروس

با برترین مدلهای آرایش عروس ۲۰۱۸ آشنا شوید

از اصلی ترین شعارهای آرایش عروس ۲۰۱۸ ، طبیعی بودن چهره عروس است. دیگر زمان آن است که از موهای جمع شده رو به بالا دست برداشت.



از اصلی ترین شعارهای آرایش عروس ۲۰۱۸ ، طبیعی بودن چهره عروس است. دیگر زمان آن است که از موهای جمع شده رو به بالا دست کشید و به موها اجازه داد که تاب دار و با آرایش آزادانه تری باشند تا عروسی رمانتیک تر داشته باشیم. و برای آرایش صورت از سابه روشن هایی طبیعی تر با رنگهایی لایت استفاده کرد. یکی از مدلهایی که به صورت باورنکردنی جزو مدلهای موی محبوب واقع شده است، استفاده از تاج گل طبیعی است، استفاده از این تاج عروس را بسیار زیبا و رمانتیک میکند.

استفاده از ربانها به صورت پاپیون بر روی موها

این یکی از ترندهایی بود که در سال ۲۰۱۷ بسیار مورد توجه قرار گرفت و در سال ۲۰۱۸ یکی از مدلهای محبوب برای عروس انتخاب شد. ربانی از جنس ساتن و یا مخمل به مانند جزئی از موها و یا به عنوان یک اکسسوری بر روی مو قرار میگیرد.

ربان مخمل مشکی و مدل موی دم اسبی افتاده یکی از مدهای فراموش نشدنی این فصل است. Tory Burch اولین کسی است که به سمت این مد گرایش پیدا کرد و بعد برند Marchesa از این مد در آخرین کلکسیون عروسش استفاده کرد که تضاد ربان مشکی به همراه لباس سفید عروس زیبایی خیره کننده ای به همراه داشت.

حال که صحبت از مدل موی دم اسبی شد باید بگویم که یکی از مدل موهایی که در این فصل بسیار مورد توجه قرار گرفته است مدل دم اسبی افتاده است.

مدل شینیون پایین با کمی بی نظمی

شینیون نامرتب با چند تار مویی که در کناره های صورت قرار می گیرند جزو مدلهای آرایش عروس ۲۰۱۸ است. این مدل بسیار جشن عروسی هایی است که در باغ برگزار می شود و همچنین این مدل مو را میتوانید با گلهایی ظریف و یا سنجاق هایی زیبا و ظریف تزئین کنید.

مدل مو عروس نیمه جمع

این یکی از محبوب ترین مدلهای مو عروس ۲۰۱۸ است. این مدل مو هم قسمتی جمع شده دارد و هم باز به همین علت تطبیق پذیری بیشتری دارد. قسمت عمده ای از مو در اطراف ریخته و آن بافت طیبعی مو را بیشتر احساس میکنید.

شینیون جمع شده پشت سر به همراه یک اکسسوری بزرگ

شینیون های کوچک جمع شده در پشت سر از پر طرفدارترین های این فصل است. موی مرتب جمع شده در پشت سر ، صورت را بیشتری نمایان میکند ولی یک گل بزرگ ، سنجاق و دیگر اکسسوری مو این مدل را همراهی می کند.

بافت نیمی از مو و رها کردن باقی مو

این مدل مناسب کسانی است که دوست دارند موهایشان به طور کامل از صورتشان دور شود و به هنگام رقص بر روی صورتشان نریزد. این هم یکی دیگر از ترندهای آرایش عروس ۲۰۱۸ است که مناسب کسانی است که به استایل بوهو علاقه مند هستند.

موی طبیعی بدون هیچ آرایشی

اگر شما همیشه عادت دارید که موهایتان بدون هیچ آرایشی دورتان ریخته باشد و حس میکنید که اگر برای روز عروسی هم فرمی به موهایتان بدهید چهره تان را دوست ندارید، میتوانید مثل همیشه موهایتان را رها کنید و برای زیباتر شدنش به آن گل ، تاج و یا سنجاقهای زینتی اضافه کنید.

بافت تیغ ماهی و یا بافت هلندی در کنار سر

یکی دیگر از مدلهایی که امسال برای عروس بسیار مورد توجه قرار گرفته است، بافت تیغ ماهی و یا بافت هلندی به صورت شل در یک طرف سر است.

شینیون های ساده و زیبا

در انتها باید یادآور بشویم که اگر از آن دسته هستید که دوست دارید حتما موهایتان از مدلهای شینیون جمع باشد، شینیون های ساده که در پشت سر و اغلب پایین قرار میگیرند جزو ترندهای ۲۰۱۸ هستند.

تمام آنچه که درباره آرایش عروس ۲۰۱۸ باید بدانید :

سایه چشم دودی

کمتر میکاپ آرتیستی را سراغ دارم که اگر بپرسی جدیدترین سایه برای عروس چه رنگی است به شما دودی را پیشنهاد نکند. یک سایه دودی ملایم مناسب هر رنگ چشم و هر نوع پوستی است. این سایه اگر با رژ لب صورتی کمرنگ و پوستی درخشان همراه شود زیبایی و جذابیتش دو چندان می شود.

لب های پررنگ

اگر شما هیچ وقت در زندگیتان از رژلب قرمز استفاده نکرده اید، برای جشن عروسیتان نیز از آن استفاده نکنید و دقیقا مخالف این قانون نیز صدق میکند، اگر با رنگ قرمز اعتماد به نفس بیشتری دارید پس حتما از همین رنگ استفاده کنید.

شما به عنوان یک آرایشگر باید امتحان کنید و ببینید صورت عروس شما به چه چیزی نیاز دارد نه اینکه چیزی را اجرا کنید که او فکر میکند که باید باشد. مهم است که ببینید چه آرایشی بر روی صورت عروس شما مینشیند. اگر عروس شما تمایلی به استفاده از رژلب قرمز پررنگ ندارد شما از قرمزی روشن تر که با تنالیته پوستش هماهنگ است استفاده کنید.

مدل آرایش 2018 عروس

برجسته سازی استراتژیک صورت

هایلایت صورت و کانتورینگ چیز جدیدی نیست و سالهای پیش نیز در آرایش عروس و گریم استفاده میشد. اما اضافه کردن سایه سفید ( برجسته ساز ) در گوشه های داخلی چشم و در کنار استخوانهای پیشانی ، ایده ای جدید است. و این مرزی ایجاد میکند که باعث می شود چشم ها برجسته تر و زیباتر دیده شود.

خط چشم متالیک

خط چشم های مشکی و قهوه ای را کنار بگذارید . بالای مژه هایتان خطی ضخیم با تن رنگی خنثی بسازید ( از دو سایه استفاده کنید که از تن رنگی پوستتان تیره تر باشد ) و در بالای این خط سایه از خط چشم نازک طلایی و یا نقره ای استفاده کنید.

خط ابروی قوی

در حال حاضر ابروهای برجسته مورد توجه است و این ترند برای آرایش عروس ۲۰۱۸ نیز ادامه دارد.  برای ابرو چند قانون وجود دارد :  خطی پررنگ و مشخص ، به صورت طبیعی درون ابرو پر شود. اما سعی کنید که از این کلید آرایشی به صورت حساب شده ای استفاده کنید. منظور از ابروهای طبیعی این نیست که بدون هیج گونه آرایشی باشد ، منظور این است که از آرایشی درست و منطقی استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا