گوناگون

بهترین رنگ و مناسب ترین تزئین ماشین عروس چیست؟

معمولا برای تزئین ماشین عروس به گل فروشی ها مراجعه می کنند و هر کدام از گلفروشی ها بسته به خلاقیتشان ایده و سبک خودشان را دارند.



معمولا برای تزئین ماشین عروس به گل فروشی ها مراجعه می کنند و کم گل فروشی ای پیدا می شود که این خدمات را ارائه ندهد. هر کدام از گل فروشی ها ژورنالها و عکسهای مخصوص به خود دارند و حتی بعضی ها تزئیناتی مجزا برای ماشین نامزدی نیز دارند و بسته به خلاقیتشان هر کدام ایده و سبک خودشان را دارند، حتی دیده شده گاهی برای تزئینات از میوه و عروسکهای پولیشی هم استفاده شده.

تزئین ماشین عروس

تمام نکات از کرایه تا تزئین ماشین عروس

بعد از خرید عروسی و آماده کردن لباس و اجاره تالار و همه اینها زمان آن است که فکری هم برای ماشین عروسی کرد. هستند بعضی تالارها که اگر شما مایل باشید خودشان ماشین تزئین شده هم در اختیار شما قرار می دهند.

عده ای ماشین خودشان را تزئین میکنند و به عنوان ماشین عروس استفاده میکنند، بعضی ها یا ماشین ندارند یا فکر میکنند که ماشین خودشان مناسب ماشین عروس نیست اینها یا از دوست و آشنا ماشینشان را قرض میگیرند و یا به سراغ جاهایی می روند که ماشین کرایه میدهند.

اگر قصد دارید به سراغ کرایه ماشینهای قدیمی و عتیقه بروید حتما راننده مخصوص آن اتومبیل را به همراه داشته باشید که اگر با ماشین به مشکلی برخوردید بتواند به شما کمک کند چون معمولا بیشتر از شما از این ماشینها سر در می آورند.

اجاره هر شب ماشین عروس چقدر می شود؟

اگر شما جستجویی در اینترنت داشته باشید با انواع نرخهای روز اجاره اتومبیلهای مختلف آشنا میشوید.

انواع BMW بسته به مدل آن از روزی ۶۰۰ هزار تومان تا روزی ۱ میلیون تومان

انواع ماشینهای HYUNDAI مانند : سوناتا ، سانتافه ، توسان و … از شبی ۴۵۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان

انواع بنز از شبی ۷۵۰ هزار تومان تا ۱٫۴۰۰۰۰۰ تومان

قسمت ماشینهای کلاسیک و قدیمی خیلی بیشتر از این نرخ ها است.

جاهایی وجود دارند که علاوه بر کرایه دادن ماشین به شما، گل آرایی و تزئین ماشین را هم به عهده میگیرند.

هزینه تزئین ماشین عروس چقدر می شود؟

هزینه تزئینات ماشین بستگی به گلهایی دارد که انتخاب می کنید. قیمت گلها با هم متفاوت است و حتی بستگی دارد چه تعداد گل در تزئینات به کار رفته باشد و دستمزد تزئینات در هر گلفروشی هم متفاوت است ، ممکن است نرخ تزئینات در یک گلفروشی که اسم و رسمی پیدا کرده حداقل ۲ میلیون با یک گلفروشی معمولی تفاوت قیمت داشته باشد.

به شما پیشنهاد میکنیم که به دنبال معروفیت و اسم و رسم نباشید و در هزینه تزئینات ماشین هم کمی صرفه جویی کنید . به جای معروفیت به دنبال خلاقیت و ایده های جدید باشید، جایی که با کمترین هزینه بهترین و زیباترین کار را به شما تحویل بدهد .

هزینه تزئینات ماشین بستگی به گلهایی دارد که انتخاب می کنید

به سراغ گلهایی با ماندگاری بالاتر بروید

سعی کنید دور گلهای گران قیمت مانند گلهای هلندی را خط بکشید و به جای آن به سراغ گلهای ارزان قیمت تر اما با ماندگاری بالاتر بروید. به جای اینکه به فکر گران بودن گلها باشید که بیشتر به چشم بیاید به فکر رنگ گلها و زیبایی ترکیب و هارمونی آنها در کنار هم باشید.

چه رنگی را برای ماشین عروس انتخاب کنیم ؟

انتخاب رنگ ماشین بسیار سلیقه ای است و حتی اگر قصد اجاره کردن ماشین را هم ندارید دیگر بستگی به این دارد که ماشینتان چه رنگی است. اما اگر خواستید ماشینی کرایه کنید پیشنهاد ما به شما کرایه ماشین سفید رنگ است.

نکته مهم این است که ماشینتان هر رنگی که هست سعی کنید از گلهایی استفاده کنید که با رنگ ماشینتان در تضاد باشد.

برای تزئین ماشین عروس سفید از گلهای قرمز و زرد و بنفش و صورتی و … هر چه از رنگهای تیره تر استفاده کنید بهتر است. اگر ماشینتان نوک مدادی ( دودی ) است از طیف رنگی ملایم و روشن استفاده کنید و برای ماشین نقره ای بهترین انتخاب خانواده گلهای قرمز است.

نکته مهم این است که ماشینتان هر رنگی که هست سعی کنید از گلهایی استفاده کنید که با رنگ ماشینتان در تضاد باشد.

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا