گوناگون

تمام آنچه که عروس و داماد برای بهتر برگزار کردن مراسم عروسی باید بدانند!

جشن مراسم عروسی از آن جشنهایی است که به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد تا در هزینه ها دچار مشکل نشوید و تدارکات لازم برای پذیرایی مناسب از مهمانان مهیا شود



جشن مراسم عروسی از آن جشنهایی است که به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد تا هم در هزینه ها دچار مشکل نشوید و هم تدارکات لازم برای پذیرایی مناسب از مهمانان مهیا شود. پس از چندین ماه قبل از مراسم باید در فکر مکانی برای عروسی ، گروه موسیقی ، عکاس و فیلمبردار باشید تا مراسم هرچه بهتر و کم استرس تر پیش برود.

موسسه ای برای انجام تشریفات مراسم عروسی :

اگر قرار نیست عروسیتان در تالار و یا مکانی برگزار شود که خودشان عهده دار پذیرایی و تشریقات عروسی هستند ، و در واقع مکان عروسیتان فاقد ارائه این خدمات است، بهتر است که سراغ موسساتی بروید که تشریفات مجالس را بر عهده دارند و خودتان با خیال راحت فقط از جشن عروسیتان لذت ببرید.

 

مراسم عروسیتالار عروسی

تمام فاکتورهای مهم برای داشتن مراسم عروسی ویژه

گل آرایی مکان عروسی ، محل پذیرایی و سرو غذاها و خوراکیها از نکات مهم است.

حتما به پوشش آراسته و مناسب کارکنان و پرسنل پذیرایی و تشریفات توجه کنید، همچنین نحوه برخورد آنها با میهمانان مراسم عروسی بسیار مهم است.

حتما به پوشش آراسته و مناسب کارکنان و پرسنل پذیرایی و تشریفات توجه کنیدتالار عروسی

حتما در زمان انتخاب کترینگ برای پذیرایی از میهمانان مراسم عروسی از طعم و کیفیت غذا اطمینان حاصل کنید.

 

اگر مراسم عروسیتان در تابستان است حتما انواع شربت و آبمیوه و اگر در زمستان است نوشیدنی های گرم سرو کنید.

شیرینی و میوه های فصل هم جزو جدا نشدنی از یک مراسم عروسی است پس سعی کنید در انتخاب آنها نهایت سلیقه را به کار گیرید.

حتما در زمان انتخاب کترینگ برای پذیرایی از میهمانان مراسم عروسی از طعم و کیفیت غذا اطمینان حاصل کنید.

انتخاب تیم حرفهای برای عکاسی و فیلمبرداری

برای انتخاب یک تیم برای عکاسی و فیلمبرداری حتما پرس و جو بکنید و کارهای جاهای مختلف را ببینید و برسی کنید و بعد تصمیم بگیرید، زیرا که مهمترین قسمت برنامه عروسی ثبت زیباترین شب زندگیتان است و بدون ثبتی زیبا و خاص میشود گفت تمام هزینه هایتان هدر رفته.

برای انتخاب یک تیم برای عکاسی و فیلمبرداری حتما پرس و جو بکنید و کارهای جاهای مختلف را ببینید

 

انتخاب کت و شلوار داماد و لباس عروس

برای کت و شلوار داماد و لباس عروس هم میتوانید به بوتیک هایی که به طور اختصاصی فقط در کار دوخت لباس عروس و داماد هستند مراجعه کنید و اگر قصد خرید لباس آماده ندارید میتوانید سراغ خیاطی ها و مزونهای مخصوص بروید، فقط فراموش نکنید که زمان را محاسبه کنید تا همه چیز در زمان مناسب آماده باشد.

برای لباس عروس و داماد هم میتوانید به بوتیک هایی که به طور اختصاصی فقط در کار دوخت لباس عروس و داماد هستند مراجعه کنیدلباس عروس

آرایشگاه عروس

تمام آرایشگاههای عروس یک روزهایی را اعلام میکنند و شو آرایش عروس برگزار میکنند، حتما در آن مراسم شرکت کنید تا از نزدیک با کار آرایشگرها آشنا شوید تا راحت تر بتوانید تصمیم بگیرید و آرایشگری را انتخاب کنید که به سلیقه آرایشی شما نزدیک تر باشد.

آرایش عروسآرایش عروس

گروه ارکستر ( دی جی )

همانطور که میدانید امروزه مرسوم است که از دی جی در جشن و مراسم استفاده میشود، اما انتخاب یک دی جی خوب که بتواند مراسمی گرم و شاد ایجاد کند بسیار مهم است، پس در انتخاب گروه موسیقی هم نهایت دقت را داشته باشید تا خاطره گرم و دلنشینی برای میهمانانتان باقی بماند.

همانطور که میدانید امروزه مرسوم است که از دی جی در جشن و مراسم استفاده میشود

تزئینات ماشین عروس و دسته گل عروس

امروزه برای هر ارائه اغلب خدمات تزئیناتی کاتالوگ وجود دارد که باعث شده دستتان در انتخاب بازتر باشد. بنابراین توضیحات گل فروشیها هم از این قاعده مستثنی نیستند و آلبومهایی مربوط به تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس دارند که سعی میکنند سلیقه های مختلف را پوشش بدهند، برای انتخاب گل فروشی هم بهتر است به خوبی جست و جو بکنید.

بنابراین توضیحات گل فروشیها هم از این قاعده مستثنی نیستند و آلبومهایی مربوط به تزئین ماشین عروس و دسته گل عروس دارند

تزئینات و چیدمان سفره عقد

معمولا با سالنها، تالار و یا باغ تالارهایی که قرارداد میبندید خودشان اتاقی برای عقد دارند که چیدمان و تزئیناتش هم بر عهده خود آنهاست، اما اگر از نحوه تزئینات آنجا خوشتان نیامد میتوانید از موسساتی که اینگونه خدمات را ارائه میدهند استفاده کنید و سفره عقدی بنابر سلیقه خودتان داشته باشید.

معمولا با سالنها، تالار و یا باغ تالارهایی که قرارداد میبندید خودشان اتاقی برای عقد دارند که چیدمان و تزئیناتش هم بر عهده خود آنهاستتالار عروسی

اگر تمام این کارها را با برنامه ریزی پیش ببرید در شب عروسی مراسمی زیبا خواهید داشت که به دور از استرس از آن لذت میبرید.

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا