گالری

جدیدترین مدلهای لباس نامزدی ۲۰۱۷

مدل لباس نامزدی هم به اندازه مدل لباس عروس برای عروس خانمها بسیار مهم و با اهمیت است از دلایل آن این است که جشن نامزدی و یا جشن عقد جشنی مهم محسوب میشود



مدل لباس نامزدی هم به اندازه مدل لباس عروس برای عروس خانمها بسیار مهم و با اهمیت است. جشن نامزدی و یا جشن عقد جشنی مهم محسوب میشود و برای عروس اهمیت دارد که در این شب بهترین لباس را بر تن داشته باشد.

انتخاب مدل لباس نامزدی با شناخت فرم اندام

از مدل لباس مجلسی گرفته تا مدل لباس نامزدی و لباس عروس، اگر دوست دارید اندامتان را زیبا و بی نقص نشان دهند بهتر است ابتدا فرم اندامتان را بشناسید و بعد مدلی مطابق با اندامتان انتخاب کنید. البته این به این معنی نیست که هر مدلی که خوشتان می آید را نپوشید، ولی شب نامزدی و عروسی از آن شبهایی است که تمام چشم ها خیره بر روی شماست، پس بهتر است لااقل برای این دو شب لباسی را انتخاب کنید که اندامتان را بسیار زیبا و بی نقص نشان دهند.

ساده اما زیبا

مدل های جدید لباس مجلسی و لباس نامزدی ظاهری ساده تر و به دور از زرق و برق دارند اما در همه آنها سعی شده که از پارچه هایی زیبا و شکیل همچون دانتل و حریرهای کار شده و همچنین پارچه هایی که در خودش تزئیناتی ساده اما زیبا دارد، استفاده شود. این لباسها در عین سادگی وقار و زیبایی عروس را دوچندان میکند.

اما یکی از نکاتی که بارها و بارها قید کرده ایم این است که برای لباس نامزدی رنگی را انتخاب کنید که با لباس عروسیتان بسیار متفاوت باشد، این تنوع باعث می شود که در روز عروسی بیشتر به چشم بیایید و متفاوت باشید.

لباس با دامن کوتاه یا بلند ؟

اکثر لباسهای مجلسی و مدل لباس نامزدی موجود در بازار مدلهایی ماکسی و بلند و گاهی به همراه دنباله ای کوچک هستند. اما اگر جشن نامزدی شما بسیار رسمی نیست و تنها جشنی کوچک و با جمعی خانوادگی و دوستانه دارید می توانید از انواع پیراهنهای کوتاه ، بلوز و دامن و یا کت و دامنی زیبا ، انتخابی داشته باشید. برای یک جشن نامزدی بزرگ با تعداد زیادی مهمان بهتر است پیراهنی بلند انتخاب کنید.

لباس نامزدی چه رنگی باشد ؟

همانطور که در ذکر شد بهتر است که لباس نامزدی تان رنگی متفاوت از لباس عروسی داشته باشد پس از تنالیته رنگی مختلف سفید تا کرم انتخاب نکنید همچنین توصیه میشود رنگهای مشکی، طوسی و قهوه ای را نیز به صورت یکدست و تنها استفاده نکنید، اگر قصد دارید لباس آماده بخرید اگر به فروشنده ذکر کنید برای نامزدیتان میخواهید میتواند راهنمایی های مناسبی را به شما ارائه دهد و اگر قصد دوخت لباس را دارید بهتر است از تجربیات خیاطتان بهره ببرید.

در ادامه چندین مدل لباس نامزدی ۲۰۱۷ را ببینید :

برای مدل لباس نامزدی هم شناخت فرم اندام اهمیت دارد

برای انتخاب مدل لباس نامزدی به فرم اندامتان توجه کنید

لباسهایی ساده اما با پارچه هایی شکیل و تزئیناتی ظریف و زیبا که ظرافت عروس را بیشتر به نمایش می گذارد.

اکثر مدل لباس نامزدی های موجود در بازار اغلب بلند و ماکسی هستند

سعی کنید برای لباس نامزدی یا لباس عقدتان لباسی را انتخاب کنید که متفاوت از لباس عروسی باشد

اگر جشن نامزدی و یا عقد شما جشنی بزرگ با مهمانان زیاد است پیشنهاد ما به شما انواع پیراهنهای بلند است.

به شما توصیه میکنیم که برای لباس نامزدی از رنگهای شیری ، شکری ، سفید و کرم استفاده نکنید

برای لباس نامزدی از رنگهایی را استفاده کنید که به رنگ لباس عروس نزدیک نباشد

لباس نامزدی پوشیده

توصیه مهم :

برای آرایش صورت در جشن نامزدی سعی کنید از آرایش هایی ملایم و لایت استفاده کنید، هر چه چهره تان دخترانه تر بماند زیباتر است. تغییرات زیاد را بگذارید برای جشن عروسی تا آن زمان بیشتر به چشم بیایید.

2 دیدگاه

2 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا