لباس عروس

معرفی مدل لباس عروس در ترکیه

مدل لباس عروس در ترکیه بسیار متنوع و نزدیک به سلیقه عروس خانمهای ایرانی است. با برترینهای برندهای لباس عروس در ترکیه آشنا شوید.



مدل لباس عروس در ترکیه بسیار متنوع و نزدیک به سلیقه عروس خانمهای ایرانی است. بد نیست که در کنار آشنایی با برندهای معروف اروپایی با برندهای لباس عروس در ترکیه هم آشنا شوید.

با ما همراه باشید با قسمت دوم از معرفی مدل لباس عروس در ترکیه :

برند Oscar De La Renta

این برند توسط اسکار دلارنتا در سال ۱۹۳۲ در جمهوری دومینیکن تأسیس شد. وی تحصیلاتش را در دانشکدۀ هنرهای زیبای آکادمی سلطنتی سان فرناندو انجام داد و سال ها به طراحی انواع لباس شیک مجلسی مشغول بود.

ممکن است بتوان تمام الگوها و سنت های لباس های اسپانیایی را در مدل لباس عروس هایی که او طراحی کرده دید. مدل هایی که اسکار طراحی می کند، نفوذ و اعتبار فراوانی در سراسر اسپانیا دارد.

او همچنین سال ها با برندهای مشهوری چون Balenciaga ، Lanvin و Elizabeth Arden به عنوان طراح همکاری داشته است.

اسکار توانست در دهۀ ۱۹۶۰ بزرگترین برند طراحی تا آن روز را با طراحی لباسی برای ژاکلین کندی (همسر جان اف. کندی ۳۵مین رئیس جمهور ایالات متحده) به نام خود ثبت کند.

به دلیل طراحی های زیبا و بی نظیرش در مجموعۀ اوت کوتور لقب «طراح رومانتیک» به اسکار دلارنتا داده شد.

او در سال ۲۰۰۶ طراحی مجموعه لباس عروس هایش با عنوان کلکسیون رمانتیک را آغاز کرده و در هر فصل، مجموعه ای از زیباترین و رمانتیک ترین لباس های عروس را طراحی و عرضه می کند.

آخرین طراحی ویژۀ او، لباس عروسی امل علم الدین (همسر جرج کلونی ستارۀ هالیوود) بوده است.

هم اکنون انتخاب اول تمام عروس هایی که دوست دارند در لباس عروسی شان مثل یک پرنسس جلوه کنند، برند معروف مدل لباس عروس در ترکیه ، اسکار دلارنتاست.

مجموعۀ ۲۰۱۸ مدل لباس عروس در ترکیه از برند معروف اسکار دلارنتا :

مدل یقه V :

سراسر قسمت بیرونی لباس در این مدل با نقوشی از گل های زیبا گلدوزی شده و یقۀ V شکل آن از نوع دکلتۀ باز است. دامن از سه لایه پارچۀ تور و حریر دوخته شده و نمای کلی آن به شکل حرف A است. این مدل مناسب عروس خانم هایی است که اندام سیب شکل دارند؛ بهتر است مدل موهای باز و آزاد با این لباس انتخاب شود و حتماً تاجی ترجیحاً با نقوش گل بر سر گذاشته شود.

سراسر قسمت بیرونی لباس در این مدل با نقوشی از گل های زیبا گلدوزی شده و یقۀ V شکل آن از نوع دکلتۀ باز است.

مدل راسته :

این مدل لباس با طراحی خاص و بی نقص اش مناسب خانم هایی است که اندام ساعت شنی و سایزهای ایده آل دارند. قسمت پشت این لباس دارای دوخت طبقه ای است که پایین تنه را از بالاتنه جدا کرده و آن را حرکت می دهد. یقۀ V شکل آن از نوع دکلته و بسیار جذاب و زیباست. این مدل مناسب مراسم هایی است که در سالن های بزرگ برگزار می شوند.

این مدل لباس با طراحی خاص و بی نقص اش مناسب خانم هایی است که اندام ساعت شنی و سایزهای ایده آل دارند. مدل لباس عروس در ترکیه

مدل دکلته :

جزئیات نقوش تزئینی این مدل به صورت سه بعدی روی پارچه هایی از جنس تور ابریشمی کار شده اند. نمای کلی لباس، راسته است و برای خانم هایی که اندام مستطیلی دارند، گزینه ای ظریف و مناسب می باشد. بهتر است این مدل در مراسم های عروسی که در فضای باز برگزار می شوند استفاده شود. با یک مدل موی تاج دار می توان به جذابیت و زیبایی این لباس افزود.

جزئیات نقوش تزئینی این مدل به صورت سه بعدی روی پارچه هایی از جنس تور ابریشمی کار شده اند.

مدل دکلته :

این مدل با طراحی موسوم به پرنسس دارای یقۀ دکلته است و مناسب خانم هایی می باشد که دارای اندام گلابی شکل هستند. موتیف ها و تزئینات به شکل برگ به شکلی ظریف سراسر لباس را آراسته اند. جذابیت و زیبایی این لباس را می توان با یک گردنبند یا گوشواره تکمیل کرد.

این مدل با طراحی موسوم به پرنسس دارای یقۀ دکلته است و مناسب خانم هایی می باشد که دارای اندام گلابی شکل هستند.

مدل پرنسس :

دامن این مدل از چند لایه تور حریر که به شکل طبقه ای روی هم قرار گرفته اند طراحی و دوخته شده. این لباس مناسب خانم هایی است که اندام گلابی شکل یا مستطیلی دارند و می توانند با پوشیدن این لباس، زیبایی یک فرشته را پیدا کنند. موتیف ها ی گل و برگ به شکلی بسیار ظریف و زیبا روی سراسر لباس به شکل سه بعدی کار شده و آن را به لباسی شیک و جذاب و خاص تبدیل کرده است. با یک مدل موی جمع و جور و البته یک گل سر درخشان می توان به زیبایی این لباس افزود.

دامن این مدل از چند لایه تور حریر که به شکل طبقه ای روی هم قرار گرفته اند طراحی و دوخته شده.

مدل دکلته :

نمای کلی این مدل به شکل A است؛ دامن آن از سه لایه تور حریر دوخته شده و سراسر بالا تنۀ آن با نقوشی از گل تزئین شده است. یقۀ دکلتۀ این لباس، آن را مناسب خانم هایی کرده که شانه های متناسب و اندام مستطیل شکل داشته باشند. این مدل مناسب مراسم هایی است که در فضای باز برگزار می شوند.

نمای کلی این مدل به شکل A است؛ دامن آن از سه لایه تور حریر دوخته شده و سراسر بالا تنۀ آن با نقوشی از گل تزئین شده است.

مدل پرنسسی :

این مدل دارای یقۀ دکلته می باشد و سراسر آن با نقوشی از گل، به شکلی بسیار ظریف گلدوزی شده است. خانم هایی که دارای اندام گلابی شکل بوده و البته اضافه وزن هم نداشته باشند، می توانند این مدل زیبا را انتخاب کنند. مناسب ترین مدل مو برای این لباس، مدل مویی است که بالای سر جمع شود.

این مدل دارای یقۀ دکلته می باشد و سراسر آن با نقوشی از گل، به شکلی بسیار ظریف گلدوزی شده است.

مدل پرنسس :

بالاتنۀ این مدل از یک تاپ ساده تشکیل شده و دامن آن، از سه لایه تور حریر دوخته شده است که به شکل طبقه ای روی هم قرار دارند. این لباس مناسب خانم هایی است که دارای اندام گلابی شکل بوده و البته ساده گرا و علاقمند به مدل های بسیار ساده نیز باشند. با انتخاب این لباس باید در انتخاب کفش نیز دقت شود؛ اگر دوست دارید با این لباس قد بلندتر دیده شوید، باید از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید. این لباس مناسب مراسم هایی است که در باغ یا فضای آزاد برگزار می شوند.

بالاتنۀ این مدل از یک تاپ ساده تشکیل شده و دامن آن، از سه لایه تور حریر دوخته شده است که به شکل طبقه ای روی هم قرار دارند.

مدل راسته :

خانم هایی که قد بلند و اندام ساعت شنی دارند می توانند این مدل را به عنوان یک گزینۀ مناسب در نظر بگیرند. این لباس زیبا و منحصر به فرد، علاوه بر سادگی، برای مراسم های میهمانی پس از مراسم عروسی نیز بسیار مناسب است. بالاتنۀ این لباس به طور کلی با نقوش کل های کوچک و زیبا تزئین شده و بسیار چشمگیر است. با این لباس می توان یک شنل یا تور هم استفاده کرد.

خانم هایی که قد بلند و اندام ساعت شنی دارند می توانند این مدل را به عنوان یک گزینۀ مناسب در نظر بگیرند.

مدل پرنسس :

این مدل از تورهای ابریشمی که به شکل طبقه ای روی هم قرار گرفته اند طراحی و دوخته شده است و مناسب مراسم هایی است که در سالن های سربسته و نه چندان بزرگ برگزار می شوند. خانم هایی که اندام مستطیلی یا گلابی شکل دارند می توانند این مدل را انتخاب کنند. یقۀ لباس دکلته است و قسمت بالاتنه تا کمر نیز با نقوش گل، گلدوزی و ملیله دوزی شده است. با این لباس باید حداقل جواهرات مانند یک گردنبند کوچک را استفاده کرد.

مدل لباس عروس در ترکیه

مدل یقه قلبی :

یقۀ این مدل دکلتۀ باز و به شکل قلب است که باعث شده این لباس، جذاب تر به نظر برسد. این مدل به ویژه برای خانم هایی که دارای اندام مستطیل شکل هستند، گزینه ای عالی خواهد بود و برای مراسم هایی که در تالارهای بزرگ گرفته می شوند مناسب است.

یقۀ این مدل دکلتۀ باز و به شکل قلب است که باعث شده این لباس، جذاب تر به نظر برسد.

مدل شانه ای :

بندهای این مدل لباس از روی شانه افتاده و روی بازوها قرار گرفته اند. نمای خارجی آن با طرح و نقشی از برگ های زیبا به شکل سه بعدی گلدوزی شده است. با توجه به ظرافت این لباس، می توان آن را انتخابی مناسب برای خانم های لاغراندامی که اندام گلابی شکل دارند، به حساب آورد. با توجه به این که تزئینات سنگی روی لباس وجود دارد، بهتر است از یک جواهر ساده مثل یک گردنبند کوچک با این لباس استفاده کرد.

بندهای این مدل لباس از روی شانه افتاده و روی بازوها قرار گرفته اند. نمای خارجی آن با طرح و نقشی از برگ های زیبا به شکل سه بعدی گلدوزی شده است.

مدل راسته :

سرتاسر این مدل، با نقوش گل و برگ های زیبا گلدوزی و تزئین شده و همین باعث شده تا در نخستین نگاه، لباسی زیبا و جذاب به نظر برسد. همچنین در پشت آن گره پاپیونی بزرگی وجود دارد که حاکی از طراحی خاص آن است. با توجه به تیپ راستۀ آن، این لباس مناسب خانم هایی است که دارای اندام ساعت شنی یا مستطیل شکل هستند. بهترین مدل مویی که با این لباس هماهنگ است، انواع مدل موی باز می باشد.

سرتاسر این مدل، با نقوش گل و برگ های زیبا گلدوزی و تزئین شده و همین باعث شده تا در نخستین نگاه، لباسی زیبا و جذاب به نظر برسد.

مدل پرنسس :

این مدل دارای یقۀ دکلته است و از پارچۀ ابریشمی دوخته شده است. طراحی ساده و شیک آن، توجه خانم هایی که به مدل های ساده علاقمندند را به خود جلب می کند. با استفاده از یک گردنبند ظریف و کوچک و یک تور حریر زیبا می توان زیبایی این لباس را تکمیل کرد.

این مدل دارای یقۀ دکلته است و از پارچۀ ابریشمی دوخته شده است.

مدل یقه V :

قسمت بالاتنۀ این لباس از حریر نازک و شفاف و دامن آن نیز از سه لایه دانتل دوخته شده است. سرتاسر لباس دارای تزئیناتی به شکل گل و برگ است که با ظرافت روی سطح خارجی آن کار شده. این لباس مناسب خانم هایی است که دارای اندام گلابی شکل بوده و مایلند مراسم عروسی شان در فضای باز برگزار شود. بهتر است برای جذابیت و زیبایی بیشتر، همراه لباس تور بلند حریر روی سر عروس قرار گیرد.

قسمت بالاتنۀ این لباس از حریر نازک و شفاف و دامن آن نیز از سه لایه دانتل دوخته شده است.مدل لباس عروس در ترکیه

3 دیدگاه

3 Comments

  1. Pingback: آشنایی با مدل لباس عروس ترک و برندهای معروف در ترکیه - قیمت لباس عروس ترک

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا