ماه عسل

برای داشتن ماه عسلی کم هزینه به این شهرها سفر کنید

زوجهایی هستند که ترجیح میدهند یک ماه عسل کم هزینه داشته باشند.در کشور خودمان شهر های بسیار زیبایی وجود دارد که با هزینه کم سفری زیبا داشته باشید



زوجهایی هستند که ترجیح میدهند ماه عسلی کم هزینه در کشور خودشان داشته باشند.در کشور خودمان شهر های بسیار زیبایی وجود دارد که شما می توانید با هزینه های مناسب و نه چندان زیاد برای ماه عسلی کم هزینه به آنجا سفر کنید و البته خاطرات خوبی هم برای شما به یادگار بگذارد .

پیشنهادات لوکس عروس برای ماه عسلی کم هزینه

بوشهر یک سفر ماه عسل متفاوت

اگر برای سفرتان هم دنبال ساحل و مراکز فرهنگی و تاریخی و خوراکی های بکر و خوشمزه و هم یک ماه عسل کم هزینه هستید، ما این شهر را به شما پیشنهاد می کنیم . بوشهر با داشتن دیدنی های از قبیل قلعه رافائل ، گنبد نمکی ، و سوغاتی های ارده ، خرما و ماهی انتخاب خوبی برای سفر ماه عسل است.

 بوشهر با داشتن دیدنی های از قبیل قلعه رافائل ، گنبد نمکی ، و سوغاتی های ارده ، خرما و ماهی انتخاب خوبی برای سفر ماه عسل است. گنبد نمکی در بوشهر

محلات سفرماه عسل برای عاشقان گل و گیاه

این شهر با گل های بسیار زیبا و متنوع خود معروف است ضمن آنکه دیدنی های دیگری از قبیل حمام آب گرم ، آتشکده ، قلعه آقاخان ، غار آزادخان هم دارد که شما را راضی خواهد کرد. البته از سوغاتی های خوب این شهر هم در سفر ماه عسل خود غافل نمانید .

ضمنا باید بدانید هزینه های هتل و غذا در این شهر بسیار مناسب است.

ماه عسلی کم هزینهدرخت چنار کهنسال در شهر محلات

سرعین شهر آب گرم و عسل به شیرینی ماه عسل

شما می توانید برای سفر به سرعین از جاده اسالم خلخال بروید که طبیعت آن در فصل بهار فوق العاده و حیرت انگیز است. برای سفر ماه عسل خود باید در فصل بهار و تابستان به این شهر بروید چون در فصل پاییز و زمستان جاده برف گیر میشود. البته اگر به برف و بوران هم علاقه دارید فصل زمستان هم یک انتخاب متفاوت برای سفر ماه عسل  شما میشود ولی حتما باید امکانات سفر در این فصل را همراه خود داشته باشید. در سفر به سرعین می توانید از جاذبه های آب گرم، گاومیش گلی، دهکده صخره ای و باستانی و بندر کلخوران و پیست اسکی آلوارس دیدن کنید .

اگر به اسکی هم علاقه دارید از پیست آن استفاده نمایید.

سرعین شهر آب گرم و عسل به شیرینی ماه عسلدیدنیهای اسالم

 

مازندران استان همیشه زیبا و مقصد ماه عسل طبیعت دوستان

انتخاب شهرهای استان مازندران برای سفر همیشه خوب و هیجان انگیز است . حالا اگر شما بخواهید به عنوان سفر ماه عسل به این استان سفر کنید ما به شما جاده تاریخی و رویایی چالوس در فصل بهار و پاییز را پیشنهاد می کنیم . این جاده خود به تنهایی می تواند یک سفر رویایی و عاشقانه را برای شما رقم بزند به شرطی که به باران های پاییزی و برگ ریزان ان علاقه داشته باشید و شنا و ساحل نشینی و تماشای غروب افتاب کنار دریا برای شما لذت بخش باشد .

انتخاب شهرهای استان مازندران برای سفر همیشه خوب و هیجان انگیز استجاده چالوس

شهرهای مازندران این ویژگی را دارد که برای هر بودجه ای شما می توانید هتل و مهمانسرا پیدا کنید .

و البته از غذاهای متنوع و منحصر به فرد رستوران هایش هم لذت ببرید .

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا