ماه عسل

برای داشتن یک ماه عسل بی نظیر چطور برنامه ریزی کنیم؟!

ماه عسل سفری رویایی برای شروع یک زندگی تازه است. ممکن است که عروس و داماد قبل از این هم سفری مشترک داشته باشند اما ماه عسل بعد از عروسی سفری خاص است



ماه عسل سفری رویایی برای شروع یک زندگی تازه است. ممکن است که عروس و داماد قبل از این هم سفری مشترک داشته باشند اما ماه عسل بعد از عروسی سفری خاص است، سفری که باعث شناخت بهتر و عمیق تری بین عروس و داماد می شود.

 

ماه عسل

حتما برای رفتن به ماه عسل بی نظیر برنامه ریزی کنید و حتما به ماه عسل بروید ، حتی برای دو روز در خارج از شهر

مقصد سفرتان کجاست ؟

برای انتخاب مقصد سفر بهتر است که با همفکری هم مکانی را انتخاب کنید و بسته به بودجه تان میتواند داخل یا خارج از کشور باشد، اما مهمترین توصیه ما به شما این است به مکانی بروید که هیچ کدامتان تا به حال نرفته اید این باعث میشود که خاطرات ماه عسل بی نظیر  شما به عنوان خاطره ای بکر در ذهنتان باقی بماند.

برای انتخاب مقصد سفر بهتر است که با همفکری هم مکانی را انتخاب کنید و بسته به بودجه تان میتواند داخل یا خارج از کشور باشد

قرار است با چه وسیله ای سفر کنید ؟!

معمولا برای سفر گزینه های بسیاری وجود دارد و بر اساس مکانی که تصمیم دارید به آنجا سفر کنید میتوانید با اتوبوس ، قطار ، هواپیما ، ماشین شخصی و حتی کشتی سفر کنید. اگر تصمیم دارید با تور سفر کنید حتما از قبل رزرو کنید و به این امید که از یک هفته قبل هم فرصت دارید برای انتخاب و رزرو ننشینید. در سفر با خودرو شخصی حتما از سالم بودن خودرو مطمئن شوید و بد نیست نقشه جاده و مسیری که قصد سفر به آنجا را دارید ، به همراه داشته باشید.

و اگر قصد سفر به کشورهای خارجی دارید حتما از مدتها قبل برای ویزا و بلیط اقدام کنید .

اگر تصمیم دارید با تور سفر کنید حتما از قبل رزرو کنید

نکته مهمی که باید یادآور شویم این است که حتما زمان سفرتان را از قبل مشخص کنید و تمام کارهایتان را برای آن زمان انجام دهید و حتی برای مرخصی اقدام کنید تا در آن زمان به مشکلی بر نخورید.

در طول سفر

حواستان باشد که این سفر قرار است بهترین و زیباترین سفر عمرتان باشد، و قرار است برای سالها با خاطرات این سفر عشقتان بیشتر و گرمتر شود پس سعی کنید در طول سفر برای یکدیگر سورپرایزهایی در نظر بگیرید. سعی کنید در سفر به همسفرتان آرامش و امنیت را منتقل کنید همچنین سفر ماه عسل بی نظیر بهترین زمان برای شناخت درست از خلق و خوی طرف مقابل است زیرا که دیگر از تعارفات دوران نامزدی خارج شده اید .

 

حواستان باشد که این سفر قرار است بهترین و زیباترین سفر عمرتان باشد

سفری کم هزینه اما پر خاطره

عده ای هستند که به جای گرفتن یک مراسم پرهزینه عروسی تصمیم میگیرند به یک سفر لوکس و تجملاتی بروند، اما اگر از آن دسته هستید که مراسم عروسی و هزینه های جانبی آن از نظر قتصادی شما را در مضیقه قرار داده است سعی کنید برای سفر ماه عسل برنامه ای بریزید که بعد از سفر به جای خاطرات خوب تلخی بدهی و قسط دامن گیرتان نشود.

 

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا