ماه عسل

عکاسی در ماه عسل را فراموش نکنید!

عکاسی در ماه عسل یکی از منحصر به فرد ترین عکاسی های سفر است . عکس های ماه عسل همیشه عاشقانه ترین و شادترین عکسهای زوج های جوان هستند



عکاسی در ماه عسل یکی از منحصر به فرد ترین عکاسی های سفر است . عکس های ماه عسل همیشه عاشقانه ترین و شادترین عکسهای زوج های جوان هستند . اینکه در سفر ماه عسل خود یک عکاس حرفه ای همراه داشته باشید خیلی منطقی به نظر نمیرسد. برای همین ما در این مقاله رموز عکاسی دو نفره و حرفه ای را به شما می گوییم تا از سفر ماه عسل خود حرفه ای ترین عکس ها و در عین حال شورانگیزترین لحظات را ثبت کنید .

پیشنهاداتی ویژه برای عکاسی در ماه عسل

عکاسی با موبایل یا دوربین عکاسی

اینکه شما در سفر ماه عسل خود از چه دوربینی برای عکاسی استفاده می کنید مهم است. شاید شما یک عکاس حرفه ای باشید با یک دوربین حرفه ای در یک چنین شرایطی کار برای شما راحت است و با رموزی که بلد هستید بهترین عکسها را ثبت می کنید اما اگر در عکاسی حرفه ای نیستید در درجه اول دوربینی را برای عکاسی انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد. شما میتوانید از یک موبایل با رزولوشن بالا استفاده کنید

یا از یک دوربین عکاسی خانوادگی برای عکاسی در ماه عسل خود بهره ببرید.

عکاسی در ماه عسلعکاسی حرفه ای

انتخاب ابعاد دوربین برای عکاسی

اگر قصد دارید علاوه بر تصویر دو نفره خودتان به صورت افقی تصاویر پشت سرتان هم در عکس وجود داشته باشد و زیبایی بیشتری به عکس ماه عسل شما بدهد بهتر است قبل از عکاسی ابعاد تصویر خود را انتخاب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید.

این نوع عکس ها بیشتر برای عکاسی های افقی و ثبت مناظر پشت سر استفاده میشود .

قبل از عکاسی ابعاد تصویر خود را انتخاب کنید و تنظیمات آن را انجام دهید.عکاسی با پس زمینه مناظر

لحظه ها را از دست ندهید

همیشه آماده عکاسی باشید. گاهی برای ثبت یک لحظه خاص در ماه عسل از عشق زندگیتان فقط چند ثانیه فرصت دارید. دوربین عکاسی خودتان را همیشه آماده برای عکاسی نگه دارید. پس از بازگشت به هتل آرشیو عکس را خالی کنید تا جای کافی برای عکس های روز بعد وجود داشته باشد.

گاهی برای ثبت یک لحظه خاص در ماه عسل از عشق زندگیتان فقط چند ثانیه فرصت دارید.عکاسی در ماه عسل

خلاق باشید

از گرفتن عکس های معمولی و تکراری دست بردارید. گاهی برای ثبت یک عکس فوق العاده نیاز است خجالت را کنار بگذارید و ژست دلخواه خود را بگیرید یا مثلا تنظیمات دوربین خود را طوری قرار دهید که عکستان متفاوت باشد. مثلا عکس پانورما بگیرید، یک عکاسی ۳۶۰ درجه عالی از تمام زوایا. به فصلی که در آن به سفر ماه عسل رفته اید توجه کنید.

می توانید از جاذبه های مخصوص فصل های سال برای تنوع عکس های ماه عسلتان استفاده کنید.

از گرفتن عکس های معمولی و تکراری دست برداریدعکاسی خلاقانه در ماه عسل

از ژستهای تکراری دست بردارید

یاد عکس های دوران مدرسه می افتم همیشه همه در کادر وسط و دست به سینه یا عده ای نشسته و تعدادی ایستاده . دوران این عکس های وسط کادری تمام شده است از زوایای مختلف کادر خود برای ایستادن در مقابل دوربین استفاده کنید . برای گرفتن عکس هایی با ترکیب بندی مناسب از قانون یک سوم استفاده کنید. کادر عکاسی را به ۹ مستطیل مساوی با سه خط عرضی و سه خط طولی تقسیم کنید .

باید طوری عکس بگیرید که مهمترین قسمتهای عکستان در محل تقاطع این خطوط قرار بگیرند .

برای گرفتن عکس هایی با ترکیب بندی مناسب از قانون یک سوم استفاده کنید.عکاسی با نقاط طلایی

با دوستانتان عکس بگیرید

در سفر ماه عسل احتمالا با زوج های شبیه به خود از کشورهای دیگر آشنا خواهید شد و اگر زبان بلد باشید مطمئنا گپ و گفتی هم بین شما رد و بدل میشود، این لحظات را ثبت کنید. با دوستان گذری خود عکس بگیرید و حتی اگر تمایل دارید آدرس آنها را گرفته و عکس را برایشان پست کنید. نمیدانید چه لذتی در زمان دیدن مجدد این عکس ها برای دوستان همسفرتان ایجاد میکنید و چه لذت عمیقی را برای خودتان به جا می گذارید.

در سفر ماه عسل احتمالا با زوج های شبیه به خود از کشورهای دیگر آشنا خواهید شدعکسهای دسته جمعی

خودتان باشید

نقش بازی نکنید سعی نکنید در ثبت لحظات ماه عسل خود فیلم بازی کنید طوری عکس بگیرید که پس از بازگشت قبل از همه خودتان از دیدن این عکس ها لذت ببرید. خودتان باشید در عین حال خلاق بوده و از مناظر و جاذبه های محیط اطرافتان برای عکاسی و زیباتر تر کردن آن استفاده کنید.

نقش بازی نکنید سعی نکنید در ثبت لحظات ماه عسل خود فیلم بازی کنیدخلاقیت در ثبت لحظات

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا