لباس عروس

پیش از انتخاب لباس عروس به این نکات توجه کنید!

چند ماه قبل از جشن عروسیتان در سایتهای اینترنتی و مجلات عروس به دنبال مدل لباس عروس دلخواهتان باشید و یک ماه قبل از عروسی برای سفارش اقدام کنید



انتخاب و خرید لباس عروس اگر بر روی قانون و قواعد خاصی پیش برود اصلا کار سختی نخواهد بود. کافی است که از چند ماه قبل از جشن عروسیتان در سایتهای اینترنتی و مجلات عروس به دنبال مدل لباس عروس دلخواهتان باشید و نزدیک به ۱ یا ۲ ماه قبل از جشن عروسی به مزونی مراجعه کنید تا لباستان را سفارش دهید و اگر هم خواستار خرید لباس دوخته شده هستید که یک روز را اختصاص دهید به جستجو در میان مزونهای فروش لباس عروس.

نکاتی ضروری در خرید لباس عروس

آمادگی های پیش از خرید لباس عروس

برای خرید لباس عروس نیز درست مانند خرید هر کالایی دیگر ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید. شما ابتدا مقدار مبلغی را که برای خرید لباس عروس کنار گذاشته اید مشخص کنید و بعد برای خرید لباس به مزونها مراجعه کنید. اگر هم مدلی را انتخاب کرده اید برای دوخت، میتوانید یک پرس و جو داشته باشید و مزونی را پیدا کنید که قیمتهای دوختش با بودجه شما مطابقت داشته باشد. هنگامی هم که به مزون مراجعه میکنید حتما مبلغ مورد نظرتان را قید کنید تا خیاط شما را راهنمایی کند و پیشنهاداتی برای داشتن لباسی زیبا مطابق با بودجه شما ارائه دهد.

حتما لیستی از فروشگاهها و مزونهای لباس عروس تهیه کنید تا کارتان راحت تر شود. حتی می توانید شماره شان را بیابید و قبل از رفتن به آنجا تماسی داشته باشید تا مطمئن شوید چیزی را که مطابق میل و بودجه شما هست در آنجا خواهید یافت.

از چند ماه قبل در اینترنت جستجو کنید و مدل لباس عروستان را انتخاب کنید

زمان مناسب برای لباس آماده و لباسی که میخواهید بدوزید

اگر جزو آن افراد هستید که ترجیح می دهید لباس عروسی آماده خریداری کنید و حوصله و وقت پرو لباس و رفت و آمد ندارید، نزدیک ترین زمان به جشن عروسیتان بهترین زمان برای خرید لباستان است، البته منظور از نزدیک ترین زمان ۱ هفته قبل از عروسی نیست. اگر تمام کارهایتان را انجام داده این و تنها لباستان مانده میتوانید ۲ تا ۳ هفته قبل از جشن عروسی اقدام به خرید لباس کنید.

برای کسانی که قصد دارند لباسی بر اساس مدل دلخواهی که دارند بدوزند، بهترین زمان دو ماه پیش از عروسی است، زیرا باید به اندازه کافی فرصت داشته باشید که مشکلات احتمالی لباس را رفع کنید. هر چه زمان بیشتری داشته باشید و عجله کمتری داشته باشید لباس شما با حوصله و وقت بیشتری دوخته می شود و در نتیجه لباس بی نقص و زیباتری خواهید داشت.

تعداد همراهان را کنترل کنید

تعداد همراهان شما نباید بیش از سه نفر باشد، البته ایده آل ترین شرایط از نطر ما داشتن یک همراه است، هر چه تعداد نفراتی که شما را همراهی می کنند بیشتر باشد، انتخاب شما سخت تر خواهد بود. بهتر است شما را یک فردی که به خوبی با سلیقه تان آشنایی دارد همراهی کند و حتما کسی باشد که صادقانه نظرش را ابراز کند تا اگر لباسی مناسب شما نبود بی تعارف بتواند نظر منفی خود را ابراز کند.

سعی کنید با یک همراه برای انتخاب لباس عروستان بروید

مدل مویی هماهنگ با لباس عروس

اگر شما مدل موی خود را پیش از انتخاب لباستان در نظر گرفته اید و حتما تاکید دارید که همان مدل مو را در جشن عروسی خود داشته باشید، توصیه ما به شما این است که حتما لباسی را که انتخاب میکنید حواستان به مدل موی انتخابیتان باشد، هماهنگی بین تمام اجزای عروس بسیار اهمیت دارد، یکی از این جزئیات هم هماهنگی بین لباس و آرایش مو است

بر یک مدل اکتفا نکنید

شما احتمالا بعد از جستجوی چند ماهه یک مدلی را انتخاب کرده اید. خیلی خوب است که شما مدلی دارید و میتوانید به راحتی لباستان را سفارش بدهید اما توصیه می کنیم که مدلهای دیگری را هم که در مزونها وجود دارد نگاهی بکنید، شاید مدلی زیباتر بیابید که با سلیقه تان هماهنگ تر باشد. تمام حرف ما این است که خودتان را محدود نکنید و تا می توانید مدلهای مختلف را ببینید و حتی اگر امکانش هست پرو کنید.

سعی کنید در انتخاب مدل لباس عروس خودتان را محدود نکنید

نه به خرید اینترنتی لباس عروس

شاید خرید لباسی اسپرت و یا مانتو و حتی لباس شب را بشود اینترنتی انجام داد و یا خرید لباس از کانال های تلگرامی داشت، اما هیچ وقت این ریسک را در رابطه با لباس عروس انجام ندهید. حتی اگر شما دقیقا همان لباسی را یافتید که در ذهنتان بوده و فکر میکنید زیباترین لباسی است که تا به حال دیده اید. علت هم این است که شما از جنس و تن خور لباس آگاهی ندارید. پس این نوع خرید تنها اشتباهی بزرگ است.

هیچ گاه به صورت اینترنتی و آنلاین لباس عروس نخرید

خرید لباس بر اساس سایز واقعی خود

اگر قصد خرید لباس آماده دارید حتما لباس را کاملا سایز خود بخرید، هیچ گاه لباسی را بزرگتر یا کوچکتر نخرید به این دلیل که میخواهید تا روز عروسی سایز خود را تغییر دهید، حتی اگر تغییری هم در سایزتان ایجاد شد میتوانید دو هفته قبل از عروسی اقدام کنید و لباستان را با سایز خودتان اندازه کنید. البته اگر در یک رژیم غذایی خاصی به سر می برید پیشنهاد میکنیم که خرید لباستان را موکول کنید به دو هفته قبل از جشن عروسی.

برای دوخت لباس هم بگذارید خیاط سایز واقعی شما را داشته باشد و اگر در رژیم به سر میبرید به خیاط بگویید تا جا برای تنگ و یا گشاد کردن لباس بگذارد تا شما با خیال راحت دو هفته قبل از عروسی آخرین پرو و آخرین تغییرات را انجام دهید و لباستان را تحویل بگیرید.

لباس عروس را بر اساس سایز واقعی خودتان بخرید عروس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا