طلا و جواهر

عروس رویایی به سبک سواروسکی Swarovski شوید

دخترها از کودکی عروس رویایی در ذهنشان عروسی است با لباس پرنسسی و جواهرات خاص ، زیبا و چشمگیر که زیبایی عروس را دوچندان می کند.



دخترها از کودکی عروس رویایی در ذهنشان عروسی است با لباس پرنسسی و جواهرات خاص ، زیبا و چشمگیر که زیبایی عروس را دوچندان می کند. سواروسکی یکی از برندهای شناخته شده در زمینه جواهرات است که به خوبی می تواند این رویای شما را تحقق ببخشد.

عروس رویایی به سبک سواروسکی شوید

برای تبدیل شدن به یک عروس رویایی “سواروسکی” را بیشتر بشناسید

کمپانی سواروسکی به دست ” دنیل سواروسکی ” تاسیس شد. او به سال ۱۸۶۲ در جمهوری چک متولد شد و در ابتدا در یک کارگاه که بر روی شیشه و کریستال برش می زدند، کار می کرد. او در نهایت کارگاه خودش را راه اندازی کرد و پیشرفت او به گونه ای بود که از کریستالهای ساخته شده سواروفسکی در صنایع مختلفی چون ساخت جواهرات، مجسمه، لباس، چراغ ها و حتی برای نورپردازی خانه ها استفاده می کردند.در ابتدا آرم این کمپانی به شکل یک گل بود که بر روی تمام مجسمه های تولیدی این کمپانی دیده می شدند و این آرم در سال ۱۹۸۸ تغییر کرد و جایش را به یک قو داد.

دنیل سواروسکی که در سال ۱۸۹۵ به علت تولید جواهرات خاص و زیبا که با دستگاههای برش الکتریکی بر روی آنها برش میزد، به شهرت رسیده بود تصمیم به گسترش کمپانی خود گرفت. امروزی کمپانی سواروفسکی (Swarovski) به عنوان یک شرکت تولید جواهرات زیبا و خاص، لنز های قوی و از بزرگترین شرکتهای تولید صنایع اپتیک در جهان، شناخته میشود. ناگفته نماند که این کمپانی بیش از یک قرن سابقه در تولید جواهرات تراش خورده، کریستال و صنعت اپتیک دارد و هیچ جواهرشناس و جواهر دوستی نیست که نام این کمپانی را نشنیده باشد و هیچ جواهر سازی نیست که دوست نداشته باشد که تراشهای زیبا و خاص این کمپانی بر روی جواهراتش باشد.

این برند تا به حال جوایز زیادی را از کشورهای مختلف دریافت کرده که نشان از محبوبیت برند سواروسکی در سراسر جهان است.

با انتخاب جواهراتی از کلکسیون سواروسکی عروس رویایی، رویاهایتان شوید :

جواهرات سواروسکی Swarovski

سرویس طلای عروس برند سواروسکی

سواروسکی


بیشتر بخوانید :

عروسی جنجال بر انگیز عروس رویایی خاندان سواروسکی

مراسم پر هزینه و پر زرق و برق ویکتوریا سواروسکی به همراه لباس بسیار زیبا و منحصر به فردی که بر تن داشت در بسیاری از سایتهای خبری و روزنامه های سراسر جهان جنجال برانگیز و خبر ساز شد.

لباس ویکتوریا سواروسکی به قدری زیبا بود که حیرت همگان را بر انگیخته بود، این لباس ۴۶ کیلوگرمی به وسیله خود ویکتوریا با کمک و همکاری مایکل سینکو طراحی شده بود، این لباس دارای دنباله ای ۸ متری بود و در دوخت آن از تور و گیپور استفاده شده است. به علت استفاده از ۵۰۰٫۰۰۰ سنگ کریستالی سواروسکی و دیگر تزئینات قیمت این لباس چیزی حدود ۷۰۰٫۰۰۰ پوند تخمین زده شده است.

ویکتوریا سواروسکی برای تکمیل استایل خود کفشهایی از برند جیمی چو را انتخاب کرده بود.

ویکتوریا سواروسکی

لباس 700000 پوندی سواروسکی کریستال سواروسکی

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا