لباس عروس

نکات مهم در خرید لباس عروس

خرید لباس عروس باید یکی از آن تجربه های بسیار خاص و دلنشین باشد در صورتی که به عقیده عده ای خرید لباس عروس بیشتر استرس زا است تا جذاب و دلنشین.



خرید لباس عروس باید یکی از آن تجربه های بسیار خاص و دلنشین باشد در صورتی که به عقیده عده ای خرید لباس عروس بیشتر استرس زا است تا جذاب و دلنشین. اما به واقع هیچ چیز در دنیا به اندازه قدم زدن برای اولین بار در میان فروشگاه لباس عروس رویایی و شیرین نیست. پیش از خرید لباس عروس بسیار مهم است که شما نکاتی را به خاطر بسپارید. در این مقاله نکاتی بسیار مفید و کاربردی برای شما ارائه میشود تا قبل از پوشیدن اولین لباس عروسیتان، به کار برید.

نکاتی که به هنگام خرید لباس عروس به کمکتان می آید

به هنگام خرید لباس عروس این نکات را از یاد نبرید !

قبل از آنکه به سراغ خرید لباس عروس بروید بهتر است به این موضوع فکر کنید که چه مدل لباس عروسی برای شما مناسب تر است!! عروسی در باغ در برابر عروسی در تالار، عروسی در زمستان و یا تابستان و … تمام اینها از نکات تعیین کننده در انتخاب مدل و خرید لباس عروس است. سبک های مختلف عروسی سبک مختلف در لباس عروس را در بر می گیرد. راجع به فرم اندامتان و سبک شخصیتان در پوشیدن لباس فکر کنید و تمام گزینه های خود را در نظر بگیرید؛ فرم و مدل لباس، یقه، بلندی لباس، کمر، دنباله، آستین ها و … قبل از رفتن به مزون لباس عروس بهتر است چند هفته ای وقت بگذارید و انواع مجلات و سایتهای لباس عروس را بررسی کنید و چند مدل را در نظر بگیرید.

خرید لباس عروس بر اساس فرم اندام

هنگامی که لباسی را انتخاب میکنید عمده توجهتان را بر روی فرم اندام و کمترین توجه را بر روی وزنتان قرار دهید. وزن شما ممکن است دائما در نوسان باشد مخصوصا طی موقعیتهای پر استرس قبل از عروسی. تمرکزتان را بر روی قسمتهایی از بدنتان قرار دهید که از نظرتان زیباتر است و دوست دارید آن قسمت بیشتر به چشم بیاید.

لباسی را انتخاب کنید که دقیقا سایز خودتان است، اگر تصمیم دارید تا روز عروسی لاغر و چاق شوید باید به شما بگویم که ریسک نکنید و لباسهایی تنگ تر و یا گشادتر انتخاب کنید، بهتر است لباسی هم سایز خودتان بخرید و یک هفته قبل از عروسی لباستان را پرو کنید، در آن زمان اگر تغییری کرده بودید به راحتی میتوان لباس را اندازه کرد.

لباس عروس پری دریایی

بهترین زمان برای خرید لباس عروس ؟!

سعی کنید خیلی زود برای خرید لباس عروس اقدام نکنید، مد لباس به سرعت در حال تغییر است، مثلا اگر شما ۶ یا ۷ ماه قبل از جشن عروسیتان اقدام به خرید لباس عروس کنید ممکن از تا زمان عروسیتان لباسی را که خریده اید از مد خارج شده باشد.فقط در نظر داشته باشید که یک تا دو ماه زمان نیبرد تا لباس شما دوخته شود و حاضر و آماده تحویل شما داده شود. پس طوری برنامه ریزی داشته باشید که در این روز بسیار خاص لباسی از مد افتاده بر تن نداشته باشید.

چند نفر برای خرید ؟

سعی کنید به هنگام خرید افراد کمی شما را همراهی کنند، بهترین شخصی که می تواند به شما کمک کند مادرتان است، اگر لباسی بپوشید که مناسب شما نباشد و اندامتان را بد جلوه دهد به راحتی به شما می گوید که انتخاب شما زیباست اما مناسب شما نیست. از دیگر افرادی که بد نیست شما را همراهی کنند خواهر و یا دوست نزدیک شما است، زیرا آنها به خوبی از سلیقه و استایل شخصی شما با خبر هستند.

بودجه خود را تعیین کنید

پیش از آنکه اقدام به خرید لباس عروس بکنید و به مزون و فروشگاه خاصی مراجعه کنید بهتر است که صادقانه راجع به بودجه ای که میتوانید برای لباس عروس در نظر بگیرید، با همسرتان مشورت کنید. و اگر قرار است خودتان لباسی را خریداری کنید حتما معیار خریدتان را بر اساس بودجه تان قرار دهید. بعد از آگاهی از بودجه تان میتوانید به سراغ مزونها و فروشگاه هایی بروید که با معیارهای قیمتی شما هماهنگ است.

لباس عروس پف دار

با تنالیته رنگی سفید آشنا شوید

درست است که لباس عروس سفید است اما همین رنگ سفید هم تنالیته های مختلف دارد، خامه ای، شیری، شکری، نباتی، شامپاینی و … همه رنگهایی است که باید به خوبی بشناسید و آن رنگی را انتخاب کنید که با تم رنگی پوست شما نیز هماهنگ باشد.

سایز لباس عروس

سایزهای لباس عروس معمولا متفاوت است، به این معنا که همیشه یک یا دو سایز با لباسهای همیشگی شما فرق دارد. با دیدن سایز لباسها وحشت نکنید. این تنها سایزهای رایج در لباسهای عروس است.

لباس عروس پرنسسی

 

 

 

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا