آرایش عروس

این رموز را برای آرایش عروس به کار گیرید تا زیباترین عروس سال شوید

به وقت و زمان عروسی که میرسید یکی از کارهایی که پیش رو دارید انتخاب درست مدل آرایش عروس است تا در شب عروسی تان زیباتر از پیش بدرخشید.



جشن عروسی یکی از آن رویاهایی است که هر دختری آن را در سرش می پروراند، درست از زمانی که دختربچه کوچکی است و در حیاط خانه مشغول بازی است. به وقت و زمان عروسی که میرسید خیلی کارهای ریز و درشتی وجود دارد که همه آنها را برای رسیدن به جشن عروسی باید انجام دهید، یکی از کارهایی که پیش رو دارید انتخاب درست مدل آرایش عروس است تا در شب عروسی تان زیباتر از پیش بدرخشید.

انتخاب درست آرایش عروس

انجام مراحلی برای رسیدن به آرایش عروس مورد دلخواه

گذراندن چندین مرحله مورد نیاز است تا به بهترین آرایش عروس برسید. مراحلی چون : آماده کردن پوست تا بسیار درخشان دیده شود، تصمیم گیری برای اینکه کدام آرایشگر، آرایش عروسی شما را بر عهده بگیرد و اختصاص دادن زمانی برای انجام یک آرایش آزمایشی بر روی صورتتان. آرایش فرمالیته و یا آزمایشی برای این است که چه لوازم آرایشی را بر روس پوست شما استفاده کنند تا بهترین نتیجه را مطابق با رنگ پوست شما داشته باشد.

پوستتان را برای آرایش روز عروسی آماده کنید

از چندین ماه قبل از عروسی هوای پوستتان را داشته باشید، میوه و سبزیجات زیاد مصرف کنید زیرا که باعث طراوت پوستتان می شود. روزانه سعی کنید مقدار زیادی آب بنوشید تا پوستی درخشان داشته باشید و تا جایی که امکان دارد زیر تابش نور خورشید قرار نگیرید. سعی کنید همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید، مرطوب کننده ها باعث می شوند که شما پوستی بسیار سالم و با طراوت داشته باشید. همچنین اگر لبانی خشک دارید حتما از مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید تا در روز عروسی رژ لب بر روی لب شما بهتر قرار گیرد و دوام بیشتری داشته باشد.

 

قبل از عروسی پوستتان را آماده کنید

زیرسازی مهم ترین قسمت آرایش عروس

آرایش عروس بدون زیرسازی و استفاده از کرم پودر ناقص است و در واقع معنایی ندارد. اگر یک زیرسازی مناسب وجود نداشته باشد آرایش شما زیبا نمی شود و در واقع آرایشی طبیعی نخواهید داشت، زیرا این تنها کرم پودر است که پوست را کاملا یکدست میکند و تنها با استفاده از کانتورینگهای مختلف است که به خوبی می توان بر روی صورت سایه روشن ایجاد کرد، بدون یک زیرسازی مناسب رنگهای آرایشی به خوبی خود را نشان نمی دهند. اگر شما به خاطر داشتن پوستی چرب و یا جوشهای صورت است که از کرم پودر فراری هستید، می توانید کرم پودرهای فاقد چربی که اسید سالیسیلیک دارند، بخرید. این نوع کرم پودرها مانع از این می شوند که منافذ پوست مسدود شوند.

زیرسازی پوست در آرایش بسیار اهمیت دارد

مراحل زیر سازی :

همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از هر آرایشی باید بر روی پوستتان نرم کننده استفاده کنید. بعد از آنکه نرم کننده را به تمام پوست خود مالیدید کمی کانسیلر در زیر چشم هایتان بزنید. و در نهایت با توجه به نوع پوستتان که چرب است و یا خشک، کرم پودری مناسب را بر روی پوستتان بمالید و با پدی مخصوص آن را پخش کنید تا به صورت یکنواخت سراسر پوستتان را بپوشاند.

همیشه پیش از آرایش از یک مرطوب کننده بر روی پوستتان استفاده کنید

چشم ها ، مرکز توجه در آرایش عروس

سایه چشمتان را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که سایه چشم با رنگ چشمانتان تضاد داشته باشد تا چشمانتان را زیباتر و مشخص تر کند. چند نوع سایه را امتحان کنید و در نهایت آن سایه ای را انتخاب کنید که به نظرتان با رنگ چشمتان کنتراست دارد. برای دوام سایه نیز باید مانند پوست زیر سازی انجام دهید، برای زیر سازی سایه چشم تنها کافی است که با سایه ای روشن تمام پلکتان را بپوشانید و بعد سایه چشمی را که انتخاب کرده اید استفاده کنید. با این کار چشمان طبیعی تری خواهید داشت.

آرایش چشم عرچشم مرکز توجه در آرایش است

مراحل زیرسازی چشم و سایه زدن تا تکمیل کردن آرایش چشم

اگر میخواهید چشم هایتان حالت شادتری داشته باشند به شما پیشنهاد می کنیم که با مداد چشمی سفید گوشه داخلی چشم ها را بکشید. حتما برای اینکه به چشمهایتان حالت بدهید از خط چشم استفاده کنید. حال با توجه به اینکه چشمانی درشت و یا ریز دارید دو ترفند وجود دارد، اگر چشمان شما درشت است داخل چشمتان را با مدادی سیاه بکشید و اگر چشمان شما ریز است قسمت مژه های پلک پایینتان را با مداد بکشید.

آموزش کشیدن درست خط چشم

آموزش کشیدن خط چشم

برای آرایش روز عروسیتان حتما از یک ریمل ضد آب استفاده کنید، عروس ممکن است در روز عروسیش کمی احساساتی بشود و چند قطره اشک بریزد. ریمل ضد آب باعث میشود که زیر چشم سیاهی حاصل از ریختن ریمل ایجاد نشود.

نکاتی که در استفاده از ریمل باید به خاطر بسپارید :

قبل از هر چیز باید بدانید که استفاده از ریمل باعث میشود که چشمان شما درشت تر و مژه هایتان بلندتر و زیباتر دیده شوند. ریمل را طوری بر روی مژه ها بزنید که تمام سطح مژه را بپوشاند، یعنی از ریشه تا نوک مژه ریمل پخش شود. اگر دوست دارید چند بار ریمل بزنید که مژه هایتان پرتر و مشکی تر شوند بهتر است که بعد از هر بار ریمل زدن مژه ها را شانه بزید تا به هم نچسبد و بعد دوباره ریمل زدن را تکرار کنید. برای آنکه ریملتان زود خشک نشود باید این نکته را قید کنیم که همیشه برس را در ظرف ریمل بچرخانید تا برس از ریمل آکنده شود و هیچ گاه برس را در ظرف ریمل بالا و پایین نکنید.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که زیر چشمتان پف و کبودی دارید بهتر است که مژه های پلک پایین را ریمل نزنید.

نحوه درست ریمل زدن

آموزش نحوه درست ریمل زدن

نقش ابرو در آرایش

اگر فکر میکنید ابروهایتان فرم خوبی ندارد و دوست دارید برای عروسی ابروهای زیبایی داشته باشید بهتر است یک ماهی بروهایتان را دست نزنید و تنها زیر آن را تمیز کنید و برای عروسی به یک ابروکار متخصص مراجعه کنید تا بر اساس فرم صورتتان به ابروهایتان فرم دهد. ابروها در آرایش عروس بسیار اهمیت دارند زیرا اگر ابرو زیبا نباشد ترکیب آرایشی زیبایی نخواهید داشت.

برای تکمیل شدن آرایش و زیباتر جلوه دادن ابروها بهتر است که از سایه ابرو استفاده کنید.

۱- ابروها را به سمت بالا شانه بزنید.

۲- با یک مداد و یا سایه دور ابرو را خط بکشید.

۳ – قسمتهای خالی ابرو را با سایه ابرو پر کنید و هرگز خط را به صورت بالا و پایین نکشید بلکه فقط به سمت بالا بکشید.

۴ – زیر ابرو را با سایه سفید یا کانسیلر روشن کنید.

نحوه درست سایه زدن داخل ابرو

رژگونه مناسب برای عروس

معمولا مناسب ترین رنگ برای رژ گونه که به تمام افراد با سنین مختلف می آید رنگ صورتی هلویی است و استفاده از آن باعث می شود که چهره جوانتر و شاداب تر شود. همیشه بعد از زیرسازی پوست رژگونه را بزنید و از پنکیک بر روی آن استفاده کنید تا رنگ آن تثبیت شود و برای نحوه زدن رژگونه باید اضافه کنیم که بهتر است از پایین با بالا بزنید یعنی دقیقا از قسمت خارجی گونه به سمت قسمت داخلی با برس رژ گونه را پخش کنید. رژگونه را به صورتی بر روی گونه پخش کنید که حالتی طبیعی و یکنواخت داشته باشد.

مناسب ترین رنگ رژگونه برای عروس صورتی هلویی است

در نهایت آرایشتان را با رژلب به پایان برسانید

از خط لب شروع کنید. با مداد لبی همرنگ رژ لبتان دور لبهایتان را خط بکشید تا هم فرم بگیرد و هم مرز لبتان مشخص شود و بعد سطح لبتان را به صورت کامل با مداد لب پر کنید، این کار باعث می شود که رژلب شما دیرتر پاک شود و دوام بیشتری داشته باشد. همیشه باید در انتخاب رنگ رژلب، رنگ پوست و موهایتان را در نظر بگیرید. هماهنگی رژلب با رژگونه و رنگ پوست و مو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. توصیه ما برای کسانی که لبهای کوچکی دارند، استفاده از رژلب مایع است.

مدلی برای زدن آرایش لبها

۱- با مدادی سفید وسط لبهایتان را سفید کنید.

۲- با مداد لبی را رنگ دلخواه اطراف لبتان را پر کنید.

۳- با انگشت اینها را با هم ترکیب کنید تا یکدست شود.

۴ – با برق لب کار را به پایان برسانید.

آموزش مدلی برای آرایش لبها

آموزش آرایش لب

 

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا