گوناگون

مادر عروس و داماد در شب عروسی چی بپوشند؟!

روز عروسی فرزند شما یک روز بزرگ و مهم محسوب می شود. پس شما باید یک مدل لباس مجلسی انتخاب کنید که مناسب نقش مهم شما در شب عروسی باشد.



روز عروسی فرزند شما یک روز بزرگ و مهم برای شما محسوب می شود. شما باید در طول سالن و باغ راه بروید در میان جمعیت برقصید و با تمام مهمانان گرم بگیرید و صحبت کنید پس شما باید یک مدل لباس مجلسی انتخاب کنید که مناسب نقش مهم شما در شب عروسی باشد. در ادامه چند نکته که به شما در خرید لباس مجلسی به عنوان مادر عروس و مادر داماد کمک می کند، آورده ایم.

پیشنهاداتی برای انتخاب درست مدل لباس مجلسی

مرسوم ترین مدلی که همیشه مادر عروس و داماد به سراغ آن می روند پیراهن مجلسی بلند ماکسی است که با پارچه دانتل و یا گیپور بر روی آن کار شده است. اما شما میتوانید انتخابهای دیگری بر اساس هیکل و فرم اندام و راحتی در لباس داشته باشید. نکته مهمی که باید گوشزد کنیم این است که لباسی را انتخاب کنید که همیشه با آن راحت تر هستید، ممکن است شما همیشه کت و دامن را به سایر مدل لباسهای مجلسی ترجیح دهید، اتفاقا کت و دامن بسیار مناسب شما برای شرکت در جشن فرزندانتان است مخصوصا اگر جشن عروسی در فصل زمستان باشد. و یا حتی اگر پیراهن بلند باعث می شود که نتوانید در طول جشن عروسی به خوبی و راحتی راه بروید میتوانید از انواع پیراهن های کوتاه مجلسی انتخاب کنید.

تجربه خریدی دو نفری

تا به حال به این فکر کرده اید که به عنوان مادر عروس و داماد با هم به دنبال انتخاب مدل لباس مجلسی بروید؟! در شب عروسی فرزندانتان هر دو شما دو فرد بسیار مهم محسوب میشوید، پس میتوانید در هنگام خرید و یا دوخت لباس مجلسی یکدیگر را همراهی کنید، شاید این بتواند کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشید.

بلندی قد مدل لباس مجلسی هر دو یک اندازه باشد

اگر قصد دارید که به طور مجزا به خرید بروید و نمیخواهید یکدیگر را همراهی کنید، تنها این نکته را به خاطر داشته باشید که بهتر است بلندی قد لباس مجلسی هر دو شما به یک اندازه باشد. انتخاب لباس با قد یکسان باعث می شود که عکسهای خانوادگی زیبا شود.

مدل لباس مجلسی بلند

با رنگ لباس ساقدوش ها و یا تم رنگی جشن عروسی هماهنگ باشید

یکی از پیشنهادهای ما به شما این است که به هنگام خرید لباس مجلسی تان تم رنگی جشن عروسی و یا رنگ لباس ساقدوش ها را به خاطر بسپارید. حتی میتوانید برای دوخت لباستان از خیاطی که قرار است لباس ساقدوش عروس را بدوزد کمک بگیرید. نکته مهمی که باید گوشزد کنیم این است که نباید لباستان دقیقا همرنگ ساقدوش ها و یا تم جشن عروسی باشد، سعی کنید تنالیته رنگی تیره تر و یا روشن تر از آنها را انتخاب کنید. منظور ما فقط هماهنگی رنگی است.

راحتی همیشه قبل از مد روز قرار می گیرد

شما دوست دارید که در جشن عروسی فرزندانتان بسیار شیک به چشم بیایید اما به شما پیشنهاد می کنیم هرگز لباسی را نخرید که در آن احساس راحتی نداشته باشید. روز عروسی فرزندان شما یک روز طولانی و بسیار شلوغ برای شما خواهد بود و اگر شما نتوانید به راحتی دستانتان را تکان دهید، بنشینید و یا خم شوید مطمئنا از اینکه مد روز را به راحتی ترجیح داده اید پشیمان خواهید شد. پس در انتخاب مدل لباس مجلسی و همینطور کفش تان نهایت دقت را داشته باشید.

انتخاب لباس مجلسی مشکی

یک پیراهن مجلسی مشکی زیبا همیشه با همه چیز ست می شود، اما ممکن است با تم جشن عروسی فرزندتان هماهنگی نداشته باشد. اگر جشن عروسی دارای تم رنگی خاصی نیست شما می توانید به راحتی یک مدل لباس مجلسی مشکی زیبا را بخرید و نگران هیچ چیز نباشید. اما اگر جشن عروسی دارای تم خاصی است بد نیست که برای انتخاب رنگ لباستان با عروس مشورت کنید.

مدل لباس مجلسی ماکسی

پوشیدن لباس سفید مجلسی برای مادر عروس و داماد مناسب است ؟!

جواب این سال برای مادر عروس ، آری است. برای لباس ساقدوش عروس گاهی از رنگهای عاجی، سفید و یا شامپاینی انتخاب می شود تا با تم رنگی لباس عروس هماهنگ باشند. پس برای شما به عنوان مادر عروس نیز این تم های رنگی بسیار مناسب است، تنها قبل از انتخاب حتما با عروس مشورت کنید.

لباس مجلسی سفید رنگ

انواع لباس مجلسی

لباس مجلسی مناسب اندام چاق :

مدل کت و پیراهن مجلسی مناسب افراد چاق

لباس مجلسی مخصوص افراد چاق

مدل پیراهن مجلسی سایز بزرگ

لاس مجلسی مخصوص افراد با اندام درشت

مدل لباس مجلسی برای افراد چاق

لباس مجلسی مخصوص افراد درشت هیکل

انواع لباس مجلسی کوتاه

لباس مجلسی کوتاه 2018

لباس مجلسی مدل ۲۰۱۸

مدل لباس مجلسی کوتاه 2018

مدل پیراهن کوتاه مجلسی ۲۰۱۸

لباس مجلسی کوتاه ۲۰۱۸

کت و پیراهن – کت و تاپ و دامن مجلسی ۲۰۱۸

مدل کت و دامن مجلسی

کت و دامن مجلسی

انواع لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی ماکسی

پیراهن مجلسی بلند

مدل لباس مجلسی بلند

لباس مجلسی بلند ۲۰۱۸

 

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا