اکسسوری عروس

جدیدترین اکسسوری موی عروس از برند لا اسپوزا بارسلونا

تاج شناخته شده ترین اکسسوری موی عروس از قدیم تا به امروز است، از تاجهایی با گل طبیعی و برگ گرفته تا تاجهایی از جنس طلا و نقره با تزئیناتی از الماس.



تاج شناخته شده ترین اکسسوری موی عروس از قدیم تا به امروز است، از تاجهایی با گل طبیعی و برگ گرفته تا تاجهایی از جنس طلا و نقره با تزئیناتی از الماس اما اکسسوری موی عروس گسترده تر و متنوع تر از تاج است و برای کسانی که دوست ندارند از تاج استفاده کنند انواع تل، گیره و سنجاق سر ساخته شده و برند لا اسپوزا بارسلونا ( La Sposa Barcelona ) یکی از برندهای مشهور لباس و اکسسوارهای عروس در دنیا است.

مطلب مرتبط : چگونه یک تاج عروس مناسب انتخاب کنیم ؟

اکسسوری موی عروس چیست ؟

اکسسوری موی عروس شامل هر چیزی می شود که بر رو یا لا به لای موی عروس به عنوان تزئینی برای موهای عروس ، قرار می گیرد. انواع تاج از شناخته شده ترین اکسسوری برای عروس است و از دیگر اکسسوری های مو میتوان به هدبند، تل، تاج، سنجاق سر و حتی شکوفه های ریزی که لا به لای موها بافته می شود اشاره کرد. یکی از عللی که تا اسم اکسسوری موی عروس می آید همه تنها تاج عروس در ذهنشان شکل می گیرد این است که تاج از پرطرفدارترین اکسسوری عروس است. در این مقاله برندی را معرفی می کنیم که به طور ویژه تنها برای عروس کار تولید میکند، از لباس عروس گرفته تا اکسسوری.

آشنایی با برند اسپوزا بارسلونا :

برند اسپوزا همانطور که از نامش پیداست برندی از شهر بارسلونا در کشور اسپانیا است. این برند یکی از زیرمجموعه های گروه طراحی و مد پرونوویاس (Pronovias) که از اواسط دهه ۱۹۰۰ به طور تخصصی در زمینه لباس و اکسسوری عروس آغاز به کار کرده است. گروه مد و طراحی پرونوویاس که از آن نام برده شده گروهی چند ملیتی است که ۷۳۸ نفر با ۴۰ ملیت متفاوت آن را تشکیل داده اند. این گروه ابتدا کار خود را در اسپانیا و در سال ۱۹۷۰ آغاز کردند و در سال ۱۹۸۰ کار خود را به صورت وسیع تری ادامه دادند و شعباتی را در فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان افتتاح کردند و برای کشورهای امریکای لاتین امکان ارسال کالا فراهم کردند. در حال حاضر برند اسپوزا به تنهایی ۱۲۰ فروشگاه در اسپانیا، امریکا، کانادا و یونان دارد.

در ادامه نگاهی بیندازید به جدیدترین اکسسوری موی عروس از برند اسپوزا :

اکسسوری موی عروس

برند اسپوزا همانطور که از نامش پیداست برندی از شهر بارسلونا در کشور اسپانیا است.

اکسسوری موی عروس شامل هر چیزی می شود که بر رو یا لا به لای موی عروس به عنوان تزئینی برای موهای عروس ، قرار می گیرد

این برند یکی از زیرمجموعه های گروه طراحی و مد پرونوویاس (Pronovias) که از اواسط دهه 1900 به طور تخصصی در زمینه لباس و اکسسوری عروس آغاز به کار کرده است

برند لا اسپوزا بارسلونا

تل موی عروس

تاج عروس لا اسپوزا بارسلونا

تاج عروس

اکسسوری لا اسپوزا بارسلونا

اکسسوری موی عروس

اکسسوری عروس

اکسسوری لا اسپوزا بارسلونا

عکس اکسسوری عروس

کلکسیونی از اکسسوری و لباس عروس لا اسپوزا بارسلونا ۲۰۱۷

بد نیست بدانید که برند اسپوزا امروزه برای بیش از ۹۰ کشور در سراسر دنیا لباس عروس میدوزد و در سطح بین المللی بسیار شناخته شده و به نوعی مطرح و پیشگام است، به همین علت همیشه لباس عروس های این برند بسیار مورد توجه ستارگان و چهره های مشهور جهان بوده است.

لباس عروس برند اسپوزا

تاج و لباس عروس

لباس عروس لا اسپوزا بارسلونا

لباس عروس دانتل

اکسسوری مو عروس

عکس اکسسوری عروس

برند لا اسپوزا بارسلونا

تل موی عروس

تور عروس

اکسسوری موی عروس

اکسسوری برند لا اسپوزا بارسلونا

آرایش عروس 2017

اکسسوری موی عروس

برند لا اسپوزا بارسلونا

اکسسوری موی عروس

عکس عروس 2017

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا