طلا و جواهر

جدیدترین مدل های جواهرات برای سرویس عروس

اگرچه مدل Something Blue همیشه همیشه جزو بهترین‌ها بوده و هست، اما جواهرات سبز هم مثل یک لباس شب براق سنتی چشم‌ها را شیفته خود می‌کنند.



خرید سرویس عروس علاوه بر اینکه به عنوان یک رسم و رسوم برای ایرانیان جا افتاده است، یک نوع سرمایه گذاری نیز محسوب می شود پس اگر بودجه تان اجازه میدهد بد نیست به سراغ جواهرات بروید که هم زیبایی سرویس عروس را دوچندان می کند و هم به عنوان یک سرمایه بسیار خوب به حساب می آید.

جواهرات انتخابی ویژه برای سرویس عروس

سنگهای رنگی میتواند جلوه ای خاص و زیبا به ترکیب لباس عروس و اکسسوری های دیگر عروس بدهد و همین طور عروس بسیار لاکچری و خاص در نظرها جلوه می کند. هر زمان حرف از جواهرات و سنگهای قیمتی می شود در تصور همه زیورآلاتی است که مخصوص خانواده های سلطنتی است. غیر از آن جواهراتی که ویژه افراد سلطنتی و خاص ساخته میشود همه برندها جواهراتی هم با قیمت و طراحی های مناسب تر ویژه استفاده های همگان می سازند. استفاده از جواهرات در سرویس عروس یک تصمیم هوشمندانه و خاص است.

در ادامه ما را همراهی کنید تا بیشتر با این جواهرات آشنا شوید.

سرویس عروس به همراه زمرد

زمرد از آن دسته سنگهایی است که همیشه طرفداران بیشماری داشته و دارد. حال اگر بر روی طلای سرویس عروس از سنگهای زمرد استفاده شده باشد حس زیبایی، وقار و لاکچری بودن عروس را دوچندان خواهد کرد.

اگر سرویس زمردی را با یک لباس شب مشکی استفاده کنید آنگاه خواهید فهمید که چگونه همه را شیفته خود خواهید کرد.

سرویس عروس به همراه سنگ زمرد

سرویس طلا  و جواهر مروارید و برلیان

مروارید ترکیبش با لباس عروس بسیار زیبا و چشم نواز است و هیچ گاه از مد نخواهد افتاد فقط فراموش نکنید که نگهداری مروارید اصول خاصی دارد و برای اینکه مروارید شما ارزشش را از دست ندهید حتما از فروشنده نحوه نگهداری را بپرسید.

برلیان از آن دسته سنگهایی است که در سراسر دنیا طرفداران پر و پا قرصی دارد و فراموش نکنید که به هنگام خرید حتما شناسنامه سنگ را به شما بدهند. برای خرید الماس و برلیان قیراط آن بسیار مهم است و به آن بها می بخشد.

برلیان و مروارید از آن ترکیبهای بسیار پرطرفدار و زیبا برای طلا و جواهر عروس می باشد.

ترکیب طلا و مروارید برای سرویس عروس بسیار زیبا و پر طرفدار است

جواهرات سنتی در عصر مدرنیته

اگر میخواهید که در شب عروسی منحصر به فرد باشید و ظاهری شیک و خاص داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که جواهراتی با نقش و نگار و طراحی سنتی را امتحان کنید. انتخاب این سبک از جواهرات برای سرویس عروس اصالت و وقار خاصی را برای عروس به ارمغان می آورد. انتخاب یک گوشواره آویز بلند کار شده با برلیان و مروارید که دارای طرح و نقوش سنتی است شما را از اکسسوری های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

سرویش طلا با طراحی سنتیجواهرات مدل Collar Stay

گردنبندهای این مجموعه برای لباسهای دکلته و یا لباسهایی با یقه باز طراحی شده اند تا لوکس بودن خود را بیشتر به نمایش بگذارند. بهتر است به همراه این مدل گردنبندها از گوشواره های کوچک استفاده شود تا گردنبندها بیشتر خودشان را نشان دهند.

گردنبندهایی که برای لباسهایی با یقه باز و دکلته طراحی شده اند

الماس سیاه انتخابی خاص برای عروسهای سخت پسند

میتوانید برای حلقه و یا سرویس طلا عروسیتان به سراغ الماس سیاه بروید و شک نکنید که ترکیب آن با سفیدی لباس عروس بینظیر خواهد بود. البته قبل از خرید حتما آن را امتحان کنید و مطمئن شوید که با رنگ مو و پوستتان هماهنگ است.

سرویس طلا به همراه الماس سیاه انتخابی مناسب برای سرویس عروس

پیشنهاد ترکیب سنگ ماه و عقیق سبز برای عروسهای رویایی

این ترکیب علاوه بر اینکه زیبایی خیره کننده ای به لباس عروس می دهد برای لباسهای شب با رنگ روشن نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. کمتر کسی پیدا می شود که با سنگ ماه ارتباط برقرار نکند، این سنگ نوعی حس نوستالژی در افراد ایجاد می کند.

سنگ ماه و عقیق ترکیبی زیبا برای سرویس طلا و جواهرات است

ترکیبی از سرویس طلا عروس مناسب جشن های ساحلی و فضای باز

سنگهایی هستند که قیمت آنها نسبت به عقیق و الماس بسیار کمتر است اما ترکیب آن به همراه طلا حسی از طراوت و آرامش ایجاد می کند. صدف و کوارتز از این مدل سنگهاست و شما میتوانید سالهای سال از این مدل زیورآلات استفاده کنید و هیچ گاه از آن خسته نشوید. سنگهای تراش خورده و صیقلی صدف و کوارتز و ترکیب آن با طلا برای عروسی هایی که در ضای باغ و یا کنار ساحل برگزار می شوند بسیار مناسب و زیبا خواهد بود.

ترکیبی از سرویس طلا عروس مناسب جشن های ساحلی و فضای باز

یاقوت ، سنگی عاشق و پر حرارت

یاقوت از آن جواهراتی است که هیچ گاه از مد نمی افتد و زیبایی و حرارت خود را همیشه حفظ میکند. یاقوت از آن سنگهایی است که به راحتی خودش را با هر نوع لباسی هماهنگ می کند خواه با یک لباس شب آبی تیره بسیار زیبا و خواه با لباس سفید عروس. پس اگر میخواهید سرویس طلایی همیشگی داشته باشید بد نیست که سرویسهای یاقوت را نیز بررسی کنید.

یاقوت از آن سنگهایی است که به خوبی خود را با اکثر لباسها و رنگها هماهنگ می کند

یاقوت کبود برای خانمهای احساساتی

یاقوت کبود سنگی افسانه ای که به خوبی میتواند خانمهایی با روحیه احساساتی را به سمت خود جلب کند. یاقوت کبود علاوه بر اینکه حس آرامش را منتقل می کند در عین حال نوعی شادی و جنب و جوش را نیز در خود دارد. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که یاقوت کبود از آن سنگهایی است که با هر رنگ پوست و مویی هماهنگ نیست، پس پیش از خرید مطمئن شوید که این سنگ همان است که برای چهره شما ساخته شده است.

یاقوت کبود سنگی افسانه ای که به خوبی میتواند خانمهایی با روحیه احساساتی را به سمت خود جلب کند.

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا