آرایش عروس

پیشنهادهایی برای طراحی ناخن عروس

ایده از طرح های فرنچ تا ناخن مصنوعی

چند سالی است که کاشت و ترمیم ناخن و همچنین طراحی ناخن بسیار رواج پیدا کرده است. پس عجیب نیست که طراحی ناخن عروس هم امری مهم و مورد توجه باشد.



چند سالی است که اهمیت دادن به ناخن و مانیکور و پدیکور کردن بسیار مورد اهمیت قرار گرفته. در کنار اینها کاشت ناخن و طراحی و ترمیم بسیار رواج پیدا کرده است. پس عجیب نیست که طراحی ناخن عروس هم امری مهم و مورد توجه باشد، دستان و ناخن عروس باید زیبا باشد تا به هنگام عکاسی از حلقه و دسته گل عروس زیبایی و لطافت و زنانگی دستان عکس را زیبا کند.

طراحی ناخن عروس

شاید تا دو یا سه دهه قبل نیز شغلی به نام ناخن کار به این وسعت در آرایشگاهها یافت نمیشد و معنا نداشت، یک آرایشگری که ممکن بود هم کار مو انجام دهد و هم آرایش صورت انجام دهد در نهایت یک مانیکور معمولی برای عروس انجام میداد و لاکی بر روی ناخنهایش میزد، اگر ناخن عروس کوتاه بود از ناخن های مصنوعی استفاده می کردند و لاک را بر روی آن می زدند و اگر هم عروس ناخنهایی بلند و زیبا داشت همانها را سوهان میزدند و لاکی همرنگ با آرایش عروس بر روی ناخن میزدند. اما امروزه فرق دارد دیگر کار بر روی ناخن عروس با یک لاک تمام نمیشود بلکه سعی میکنند طراحی هایی زیبا و متناسب با لباس و سایر جزئیات مربوط به عروس انجام دهند.

فرنچ مدلی که از مد نمی افتد

چند سالی است که فرنچ مد شده اما هنوز از مد خارج نشده و هنوز هم میتوان به جرات گفت که جزو زیباترین و در عین حال ساده ترین طراحی ها برای ناخن است. فرنچ معمولا باعث می شود که ناخنها کشیده و زیبا به چشم بیایند.

فرنچ مدلی پیشنهادی برای طراحی ناخن عروس

طراحی با استفاده از برچسب ناخن

برچسب هایی در بازار وجود دارند در مدلهای مختلف که به مانند یک شابلون عمل میکنند، به این صورت که آن را بر روی ناخن هایی که می خواهند طرحی داشته باشد می چسبانند و بعد لاک مورد نظر را می زنند. البته اغلب قبل از این مراحل معمولا یک رنگ لاک پایه می زنند. این مدل هم برای طراحی ناخن عروس بسیار زیبا است مخصوصا اگر طرحی هماهنگ با لباس یا تور سر عروس باشد.

طراحی بر روی ناخن با استفاده از برچسب

طراحی ناخن عروس هماهنگ با تور سر عروس

طرحی ساده بر روی ناخن انگشت حلقه

انواع مختلفی دارد و معمولا به این علت به کار میرود که انگشت حلقه بیشتر به چشم بیاید. گاه از لاکی با رنگ روشن بر روی تمام ناخن ها استفاده می کنند و بعد طرحی ساده و زیبا بر روی انگشت حلقه میزنند. گاه انگشت حلقه را با نگین تزئین میکنند و یا از لاکی با رنگی متفاوت از دیگر انگشتها استفاده می کنند. این مدل برای طراحی ناخن عروس بسیار کاربرد دارد.

زدن طرح بر روی ناخن انگشت حلقه

طرح مرمری بر روی ناخن

ناخن سفید عروسی

استفاده از نگین در طراحی ناخن

طراحی طلایی ناخن

فرنچ ناخن عروس

استفاده از لاکی با رنگ متفاوت برای انگشت حلقه  استفاده از نگینهای تزئینی ناخن

استفاده از نگین و برچسب های تزئینی نیز برای ناخن عروس بسیار معمول است و اگر لباستان نیز با نگین تزئین شده باشد زیبایی آن را دوچندان می کند. امروزه طراحی ناخن امری تخصصی به حساب می آید و یک ناخن کار باید در کنار یاد گرفتن مانیکور و پدیکور و فرم دادن به ناخن باید تا حدی طراحی و نقاشی بلد باشد و حتی از خلاقیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند در این حرفه ماندگار شود.

نگین روی ناخن برای عروس

رنگ های جیغ برای عروس

رنگ های سرد برای ناخن

ایده برای طراحی ناخن عروس

زدن طرحی متفاوت بر روی هر یک از انگشتان دست

طراح های لوکس برای ناخن عروس

استفاده از کاشت ناخن و ناخن مصنوعی برای عروس

همه عروسها که ناخن هایشان بلند و یک دست نیست، برای آنکه دستان عروس زیبا بشود از ناخن مصنوعی استفاده میکنند و به مانند ناخن معمولی آن را به اندازه ای مناسب کوتاه میکنند و سوهان می زنند تا فرم بگیرد و بعد طرح دلخواه را بر روی ناخنها می زنند. گاهی هم عروس ها تصمیم میگیرند که ناخن بکارند حال یا به صورت دائم و یا موقت.

ناخن مصنوعی طرح دار مناسب برای عروس

رنگ برای ناخن مصنوعی عروس

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا