کت و شلوار

نکات ویژه در انتخاب مدل کت شلوار تابستانی برای آقا دامادها

.برای مدل کت شلوار تابستانی رنگهایی مثل خاکستری روشن ، سفید و کرم بسیار مناسب است. اگر جشن عروسی شما خیلی رسمی نیست حتی می توانید کت را حذف کنید.



تیپ و لباس داماد در تابستان میتواند از رنگهای روشن و پارچه های خنک و در عین حال ظریف و خوش استایل باشد در نتیجه رنگهای تیره کاربردی ندارد.برای مدل کت شلوار تابستانی رنگهایی مثل خاکستری روشن ، سفید و کرم بسیار مناسب است. اگر جشن عروسی شما خیلی رسمی نیست حتی می توانید کت را حذف کنید. کراوات ، پاپیون و جلیقه های رنگی ، گلهایی روشن و رنگهایی شاد برای جیب کت و … هیچ محدودیتی برای به کار بردن رنگ در روزهای گرم تابستان وجود ندارد.

پیشنهادهایی ویژه در انتخاب مدل کت شلوار تابستانی

سرمه ای و آبی تیره رنگی بشیار مناسب برای کت شلوار تابستانی است. اگر کت و شلوار دو تکه انتخاب می کنید سعی کنید از جنسی انتخاب کنید که هوا به خوبی در آن گردش داشته باشد تا داماد احساس گرما نداشته باشد، سعی کنید از پارچه های طبیعی و جنسهایی مانند نخی و کتان انتخاب کنید. میتوانید از کت شلوارهای سه تکه انتخاب داشته باشید که هر زمان گرمتان شد کت را از تنتان در بیاورید و با جلیقه ، جشن را ادامه دهید. فراموش نکنید که جلیقه انتخابی مناسب برای تابستان است.

با ما همراه باشید و پیشنهاد های تکمیلی را بخوانید :

استفاده از طرح و نقش

کمی طرح و نقش به استایل تابستانی داماد اضافه کنید، به عنوان مثال یک پیراهن چهارخانه به خوبی می تواند هماهنگ با فصل باشد. به جای استفاده از رنگ مرسوم مشکی و خاکستری، رنگ آبی را برای کت شلوار تابستانی انتخاب کنید، تیپی غیر رسمی برای یک روز گرم تابستانی و در عین حال بسیار زیبا و درجه یک.

انتخابهای متفاوت برای مدل کت شلوار تابستانی

انتخاب رنگهای روشن

انتخاب رنگهای روشن در لباس داماد باعث می شود که داماد بسیار هماهنگ با فصل تابستان به چشم بیاید. اگر می خواهید تیپی خاص و ویژه داشته باشید کراواتی صورتی رنگ را فراموش نکنید.

انتخاب رنگهای روشن برای داماد مناسب فصل تابستان

طوسی ، رنگی مناسب برای مدل کت شلوار تابستانی

کت شلوار طوسی روشن بسیار مناسب جشن عروسی تابستانی است. این رنگ به خوبی مکمل رنگهای روشن موجود در جشن است.

طوسی روشن رنگ ویژه داماد در تابستان

انتخاب کت شلوار های تک رنگ

اگر شما دوست دارید که مدل کت شلوار تابستانی تان رسمی تر باشد ، انتخاب آبی تیره و یا سرمه ای و همچنین مشکی، میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. اضافه کردن یک پاپیون مشکی این ترکیب را رسمی تر میکند در حالی که همچنان با فصل هماهنگ هستید.

انتخاب آبی تیره رنگی رسمی برای کت شلوار داماد

انتخاب کت شلوار مشکی یک انتخاب همیشه جذاب و رسمی

انتخاب پاپیون طرح دار

کت شلوار طوسی رنگی مناسب برای جشن عروسی تابستان در فضای باز باغ است. اضافه کردن پاپیونی طرح دارد کمی حس رسمی تر به انواع کت شلوار داماد منتقل می کند. اضافه کردن ساسبند و دیگر اکسسوری های کلاسیک کامل کننده این استایل است.

انتخاب پاپیون طرح دار ویژه استایلی رسمی

انتخابی مناسب گرمای تابستان

اگر به دنبال استایلی هستید که در زیر نور خورشید و گرمای تابستان از انتخاب آن راضی باشید و شما را بسیار با نشاط و جذاب نشان دهد ، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ بژ است. اگر می خواهید تیپی غیر رسمی داشته باشید میتوانید آستین های پیراهنتان را تا بزنید.

مناسب ترین رنگ کت شلوار داماد در تابستان رنگ بژ است

کراوات را فراموش کنید

یکی دیگر از پیشنهادات ما به داماد برای تیپ تابستانی، استفاده نکردن از کراوات است و البته این در صورتی است که کت شلوار انتخابی شما به اندازه کافی زیبا و رسمی و شایسته استایل داماد در عروسی باشد.

اگر کت و شلواری خوش دوخت و به اندازه کافی رسمی دارید می توانید کراوات را حذف کنید

استفاده از جلیقه

اگر یک عروسی غیر رسمی و دوستانه دارید به شما پیشنهاد میکنیم که کت را کنار بگذارید و یک جلیقه انتخاب کنید. البته یک جلیقه با دکمه های بسته همچنان مناسب مراسم مهم است اما به داماد کمک می کند که بسیار متناسب با فصل باشد.

استفاده از جلیقه برای داماد در جشن عروسی

انتخاب رنگهای پاستلی برای مدل کت شلوار تابستانی

رنگهای پاستلی بسیار مناسب عروسی های داخل باغ و فضاهای باز است، سایه های نرم و روشن پارچه ترکیبی عالی برای هر تیپ و استایلی در مناسبتهای ویژه است.

انتخاب رنگ پاستلی مناسب مدل کت شلوار تابستانی

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا