طلا و جواهر

با پیاژه برندی معتبر در زمینه طلا و جواهر آشنا شوید

کم نیستند افرادی که دوست دارند به سراغ برند های مطرح بروند خواه در زمینه طلا و جواهر خواه در هر زمینه دیگری، اینها لاکچری پسند و کلکسیونر هستند.



شاید کمتر پیش بیاید که در ایران برای خرید طلا و جواهر به سراغ برندهای خارجی بروند و اغلب اگر مدل مورد دلخواهشان هم در فروشگاهی نباشد به سراغ جواهر سازی میروند و مدل مورد علاقه شان را برای ساخت سفارش میدهند. اما در این میان باز هم کم نیستند افرادی که دوست دارند به سراغ برند های مطرح بروند خواه در زمینه طلا و جواهر خواه در هر زمینه دیگری، اینها همانهایی هستند که لاکچری پسند و کلکسیونر هستند.

طلا و جواهر برند پیاژه

آشنایی با پیاژه، نامی معتبر در صنعت طلا و جواهر

پیاژه شرکتی سوئیسی است که به طور خاص تمرکزش بر روی ساخت ساعت و طلا و جواهرات لاکچری است. تولد پیاژه به سال ۱۸۷۴ در دهکده کوچکی در سوئیس بر میگردد. جرج ادوارد پیاژه کار خود را در این روستای کوچک آغاز کرد و امروزه تبدیل به امضایی بی نظیر بر روی ساعت و جواهرات شده است. در سال ۱۸۷۴ ادوارد پیاژه اولین کارگاه خود را در مزرعه خانوادگیشان در سن ۱۹ سالگی تاسیس کرد و در آنجا شروع به ساخت قطعاتی ظریف با دقت بالای حرکت برای ساعت ، کرد. کم کم شهرت او از روستای کوچکشان فراتر رفت و پیاژه به عنوان برندی در سراسر سوئیس شناخته شد.در دهه ۲۰ این شرکت تحت مدیریت تیموته پیاژه ( پسر ادوارد پیاژه ) از تولید کننده قطعات به سازنده ساعت مچی و ساعت های جیبی لاکچری تبدیل شد.

پیاژه شرکتی سوئیسی است که به طور خاص تمرکزش بر روی ساخت ساعت و طلا و جواهرات لاکچری است.جواهرات پیاژه

اولین سالن ( فروشگاه ) پیاژه در سال ۱۹۵۹ در ژنو تاسیس شد و برای اولین بار طلا و جواهر خلاقانه و زیبای پیاژه در کنار ساعتهای شناخته شده این برند، خودنمایی کرد. پیاژه برای جواهرات خود کلکسیونهایی دارد که با نامهای Creative، Piaget Rose، Limelight، Piaget Hearts و Possession ، شناخته می شود. پیاژه در ساخت طلا و جواهر تمام سلیقه ها را در بر گرفته است. از ساخت حلقه ها و انگشترهای ساده بدون نگین گرفته تا انگشتر و گوشواره و گردنبند و سرویسهایی کار شده با الماس و برلیان و زمرد و عقیق و …این برند هر ساله حجم زیادی از الماس و سنگهای قیمتی را وارد کارگاههای خود میکند و پیش از کار بر روی آنها تست های بر روی آنها انجام می شود تا از قیمتی و اصیل بودن این سنگها اطمینان حاصل کنند.

پیاژه تنها بر روی کار با سنگها اکتفا نکرده و مدلهایی از طلا و جواهر بدون حضور سنگهای گرانقیمت را نیز ارائه کرده است

این برند هر ساله حجم زیادی از الماس و سنگهای قیمتی را وارد کارگاههای خود میکند

پیاژه امروزه برندی معتبر در طلا و جواهر و ساعت می باشد

مدلهای پیاژه همیشه تاریخچه ای دارند و معمولا برای حضور یک چهره مشهور بر روی فرش قرمز طراحی شده است

برند پیاژه در ساخت و طراحی حلقه ازدواج نیز فعالیت دارد

در طراحی های برند پیاژه خلاقیت و روح اصیل گرایی موج می زند

کلکسیونهای جواهرات برند پیاژه هر کدام نامی متفاوت دارند

گوشواره هندسی برلیان پیاژه

گوشواره آویز برند پیاژه

گوشواره طرح گل از برند پیاژه

الماسهای به کار رفته در جواهرات پیاژه همه استاندارد و تست شده هستند

%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1

%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%b3-%d8%b7%d9%84%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a8%d8%b1

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا