لباس عروس

با ده طراح برتر لباس عروس آشنا شوید

ستارگان و افراد معروف برای دوخت لباس عروس به سراغ معروف ترین طراح لباس عروس و برترین و برند لباس می روند. با ما همراه باشید و بهترین طراحان را بشناسید



همیشه ستارگان و افراد معروف برای دوخت لباس عروس به سراغ معروف ترین طراح لباس عروس و برترین و مشهورترین برند لباس می روند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید هم اکنون برترین طراحان لباس عروس چه کسانی هستند و مربوط به کدام برندها می باشند. با ما همراه باشید تا با ستارگان این صنعت آشنا شوید.

برترین های طراح لباس عروس

برندهایی هستند که در کنار دوخت انواع لباس در سال در فصلهای مختلف کلکسیونی از لباس عروس نیز ارائه می دهند مانند برندهای مشهوری چون کارولینا هررا و یا ایلی صعب و در مقابل برندهایی نیز هستند که به صورت تخصصی تنها بر روی لباس عروس و اکسسوری عروس کار می کنند مانند برند اسپوزا. به هر حال در میان هزاران برندی که در جهان وجود دارد تنها چند برند وجود دارند که توانسته اند معروفیتی جهانی پیدا کنند و جایی در میان مردم پیدا کنند. در این مقاله با برترین های طراح لباس عروس آشنا می شوید.

ورا ونگ – Vera Wang

ورا ونگ در ابتدا کارش را به ادیتور مد و فشن در مجله ووگ شروع کرد و بعد از چندی به عنوان مدیر مد و طراحی برای رالف لورن شروع به کار کرد و امروزه به عنوان طراح مد و لباس برای برند خود در نیویورک مشغول به کار است. معروفیت او به خاطر کلکسیونهای شیک و زیباش از لباس شب و لباس عروس است و تا به حال برای ستارگان و افراد مشهور بسیاری چون ماریا کری، ویکتوریا بکهام، جنیفر لوپز، کیم کارداشیان و … لباس عروس دوخته است. میشل اوباما یکی از چهره های سرشناسی است که از مدلهای مختلف لباس شب این برند بسیار استفاده کرده است.

ورا ونگ جزو برترین های طراح لباس عروسVera Wang

لباس عروس طراحی شده توسط ورا ونگ

خاص و استثنایی بودن از ویژگی های لباس عروس های کلکسیون ورا ونگ است او حتی لباس عروسهایی به رنگ مشکل طراحی کرده است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

آنخل سانچز – Ángel Sánchez

این طراح ونزوئلایی سبکی بسیار ظریف و رمانتیک دارد. لباس شب و عروس برند سانچز هم مانند ورا طرفداران زیادی در میان ستارگان و افراد مشهوری چون ساندرا بولاک و بیانسه، دارد. در کلکسیونهای اخیر لباس عروس او دارای طرح هایی زیبا و پر کار از حریر و تور است که همه اش دوخت دست است و با کیفیتی بی نظیر دل هر بیننده ای را می برد. نگاه او در طراحی و مد همیشه جلوتر از رقبایش و به گونه ای پیشتاز است.

آنخل سانچز طراح ونزوئلایی سبکی بسیار ظریف و رمانتیک دارد.Ángel Sánchez

لباس عروسی از برند Ángel Sánchez

کارولینا هررا – Carolina Herrera

این طراح امریکایی – ونزوئلایی علاقه اش به مد و فشن به زمان کودکی برمیگردد ، زمانی که به همراه مادربزرگش به شوهای مدل و لباس میرفته و در آن فشن شوها لباسهایی از برند بالنسیاگا، دیور و … خریداری می کرده اند. او همیشه لباسهایی شیک و ساده طراحی میکند که همین نوع نگاه و طراحی او در حیطه مد است که لباسهای او را باکلاس جلوه می دهد. و باعث شده که اغلب چهره های سیاسی و بانوهای اول امریکا، چون ژاکلین کندی، میشل اوباما و … به سراغ این برند بروند. تا به حال این برند جوایز زیادی چون مدال طلای موسسه اسپانیایی ملکه سوفیا، مدال طلا هنرهای زیبای اسپانیا، جایزه برتری نیویورک ، جایزه طراح سال و یک عمر موفقیت اط شورای طراحان مد امریکا، دریافت کرده است.

کارولینا هررا علاقه اش به مد و فشن به زمان کودکی برمیگرددCarolina Herrera

از دلایل شهرت لباس عروس های برند کارولینا هررا میتوان به دوخت لباس عروسهای رنگی مخصوصا طوسی و صورتی و همچنین دوخت مدلهای سنتی لباس عروس، اشاره کرد.

از دلایل شهرت لباس عروس های برند کارولینا هررا میتوان به دوخت لباس عروسهای رنگی اشاره کرد

هیلی پیج – Hayley Paige

هیلی پیج به خاطر طراحی یک کلکسیون از لباس عروس برای JLM Couture بسیار شناخته شده است. این فرد در گذشته از طراحان ملیسا سوئیت بوده است. کلکسیون لباس عروسهای او بسیار مورد توجه و پسند دختران جوان بوده است زیرا طراحی های او بسیار شیک و مدرن و رمانتیک است. در کلکسیون لباس عروس او حتی لباس عروس های کوتاه نیز دیده میشود و با این کار سلایق بیشتری را در بر گرفته است.

هیلی پیج اخیرا به خاطر طراحی یک کلکسیون از لباس عروس برای JLM Couture بسیار شناخته شده استHayley Paige

در کلکسیون لباس عروس هیلی پیج حتی لباس عروس های کوتاه نیز دیده میشود

جنی پکهام – Jenny Packham

این طراح بریتانیایی کار خود را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد و شروع کار برندش با دوخت لباس شب و عروس همراه بود.اکنون عمده کار او دوخت لباس عروس و لباس آماده است ولی به مجموعه خود لباس زیر و اکسسوری عروس را نیز اضافه کرده است.

چهره های معروف و سرشناس بسیاری از جمله : آنجلینا جولی، مایلی سایرس، جنیفر آنیستون، کامرون دیاز، جنیفر لوپز، و کیت میدلتون و … ، به سراغ این برند مطرح رفته اند.

جنی پکهام کار خود را از سال 1988 آغاز کرد و شروع کار برندش با دوخت لباس شب و عروس همراه بودJenny Packham

ریم عکره – Reem Acra

این طراح مد لبنانی کارش را در سال ۱۹۹۷ با ارائه کلکسیونی زیبا از لباس عروس، آغاز کرد. و در سال ۲۰۰۳ شروع به تولید لباس شب و آماده کرد. این طراح به خاطر دوخت منجوق و کارهای دستی بر روی لباسهایش و همچنین مدلهای ویژه و خاص لباسهایش بسیار شهرت دارد.مشتری این برند افراد سرشناس و مشهور و همچنین خانواده های سلطنتی هستند. افرادی چون آنجلینا جولی، هالی بری، کاترین زتا جونز و … از جمله مشتریان این برند هستند و محصولات این برند اغلب در بزرگترین فروشگاههای دنیا فروخته می شود.

ریم عکره کارش را در سال 1997 با ارائه کلکسیونی زیبا از لباس عروس، آغاز کردReem Acra

پیتر لانگنر – Peter Langner

پیتر لانگنر کار خود را از رم شروع کرد و اولین فروشگاهش را در این شهر تاسیس کرد و بعد از آن بود که فروشگاهی در شهر مادرید افتتاح کرد. اما اکنون به قدری کارهای او شهرت جهانی پیدا کرده که حدود ۷۰ فروشگاه در کشورهای مختلف جهان دارد. عمده شهرت او به خاطر کارهایی است که با دست بر روی لباس انجام می دهد که بسیار زیبا و با جزئیات فراوان و خاص است. او جوایزی چون : جایزه دوخت لباس عروس نیویورک را در سال ۲۰۰۵ و همچنین جایزه بین المللی جوزپه چیاکا در ایتالیا، را دریافت کرد.

پیتر لانگنر کار خود را از رم شروع کرد و اولین فروشگاهش را در این شهر تاسیس کردPeter Langner

اینس دی سانتو – Inès di Santo ( طراح لباس عروس )

دی سانتو ایتالیایی به طور تخصصی بر روی طراحی و دوخت لباس عروس کار می کند. این لباس عروسهای طراحی شده توسط دی سانتو در کارگاههایی مستقر در تورنتو دوخته می شود و خودش نظارت کامل بر دوخت تمام لباسها دارد تا با کیفیت مورد قبول خودش ارائه شود.

او به عنوان طراحی پیشرو در طراحی و دوخت لباس عروس شناخته می شود و تمام کارهای او نشان از ظرافت و زیبایی و لوکس بودن دارد.

دی سانتو ایتالیایی به طور تخصصی بر روی طراحی و دوخت لباس عروس کار می کند.Inès di Santo

پرونوویاس – Pronovias

این گروه متشکل از طراحانی با میلتهای مختلف است که قبلا مدیریت این گروه بر عهده مانوئل موتا بود که در ژانویه ۲۰۱۳ فوت کرد. از تولیدات پرونوویاس میتوان به لباس و اکسسوری عروس، لباس شب ، کیف و کفش زنانه اشاره کرد. این گروه شامل برندهای مشهوری چون ( White One ، ELIE by Elie Saab ، La Sposa Barcelona ، Patrick Barcelona ، Avenue Diagonal ) است. اغلب برندهای این گروه به عنوان برترین های طراح لباس عروس شناخته می شوند.

این کمپانی نیز همچون برندهای مشهور دیگر باری ستارگان و افراد مشهور لباسهایی را طراحی کرده اند. برای سوپر مدلهایی چون میراندا کر طراحی لباس شب و همچنین طراح لباس عروس داوتزن کروس را در سال ۲۰۱۰ بر عهده داشته است.

گروه پرونوویاس متشکل از طراحانی با میلتهای مختلف است که قبلا مدیریت این گروه بر عهده مانوئل موتا بود که در ژانویه 2013 فوت کرد

مارچسا – Marchesa

این برند نیویورکی توسط دو خانم جوان و با استعداد به نامهای جورجینا چپمن و کرن کریگ در سال ۲۰۰۴ و در عرصه پوشاک زنانه آغاز به کار کرد. برندها معمولا شهرتشان را از مشتریانشان دریافت می کنندو این برند نیز مشتریان معروفی چون پنه لوپه کروز، سلنا گومز، ریحانا، کریستین استوارت و … دارد. لباسهای شب و لباس عروس این برند را تنها در فروشگاههای معتبر و لوکس می توانید بیابید.

برند نیویورکی مارچستا توسط دو خانم جوان و با استعداد به نامهای جورجینا چپمن و کرن کریگ آغاز به کار کردMarchesa

 

 

 

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا