حلقه نامزدی

پیشنهاد مدل حلقه نامزدی سنتی برای آنها که خاص پسندند

پیشنهاد ما به شما که حلقه های نامزدی مدرن و امروزی را نمیپسندید انتخاب مدلی از حلقه نامزدی سنتی است. همراه باشید و این کلکسیون ویژه و خاص را از دست ندهید.



شاید دوست دارید مطابق با مد نباشید و از الگوها و علاقه های خودتان پیروی کنید، از نظر ما این تفکر نه تنها بد نیست بلکه نشان از خاص بودن شما و داشتن یک سبک است. پیشنهاد ما به شما که حلقه های نامزدی مدرن و امروزی را نمیپسندید انتخاب مدلی از حلقه نامزدی سنتی است. با ما همراه باشید و این کلکسیون ویژه و خاص را از دست ندهید.

 

حلقه نامزدی سنتی و قدیمی

برای خرید یک حلقه نامزدی سنتی و قدیمی شما نمیتوانید به هر مغازه طلا فروشی ای مراجعه کنید، بلکه بهتر است به سراغ فروشگاههای جواهر فروشی و یا جواهر سازی بروید شاید در کلکسیون آنها مدل مورد پسند شما وجود داشته باشد و یک پیشنهاد دیگر برای شما این است که مدل مورد نظرتان را پیدا کنید و سفارش بدهید تا برایتان بسازند. البته باید بگویم که این خاص بودن هزینه زیادی هم دارد پس از قبل بودجه تان را تعیین کنید و کنار بگذارید. حلقه های مدل قدیمی معمولا با سنگهایی اصل و زیبا تزئین شده که به همین علت قیمتشان بالاتر است.

حلقه نامزدی سنتی با سنگی از الماس و یاقوت

۴۲۷۵ دلار حلقه نامزدی سنتی متشکل از الماس و زمرد

۷۵۰۰ دلار حلقه نامزدی سنتی تشکیل شده از الماس

۶۵۰۰ دلار

۱۹۹۰ دلار انگشتر قدیمی با نگینی از مروارید

۲۱۵۰ دلار

۲۴۵۰ دلار

۴۸۰۰ دلار

۶۰۰۰ دلار

۵۰۰۰ دلار

۶۵۰۰ دلار

۲۲۰۰۰ دلار حلقه نامزدی سنتی تشکیل شده از فیروزه و الماس

۷۰۰۰ دلار

۲۸۵۰ دلار

۱۱۲۵۰ دلار

۵۹۵۰ دلار

۱۲۵۰۰ دلار

۱۲۵۰۰ دلار

۳۹۵۰ دلار

۴۰۰۰ دلار

۷۷۵۰ دلار

۱۴۵۰۰ دلار

۱۰۰۰۰ دلار

۲۶۰۰۰ دلار

۷۵۰۰۰ دلار

۲۹۹۵۰ دلار

۱۵۹۰۰ دلار

۹۲۰۰ دلار

۲۲۲۰۰ دلار

۳۸۵۰۰ دلار

۴۵۰۰۰ دلار

۲۷۰۰ دلار

۷۹۵۰ دلار

۸۵۵۰ دلار

۶۸۵۰۰ دلار

نکاتی جالب در رابطه با حلقه نامزدی

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا حلقه نامزذی باید در انگشت انگشتری دست چپ قرار بگیرد باید بگویید که به عقیده قدیمیان این انگشت یک رشته عصب دارد که مستقیم با قلب در ارتباط است. این انگشت برای این انتخاب شده که حلقه ازدواج به قلب نزدیکتر باشد.

حلقه نامزدی الماس طرفدار بیشتری نسبت به دیگر حلقه ها دارد و این علاقه از قدیم نشات میگیرد. به اعتقاد یونانیان الماس اشک خدایان است و به اعتقاد رومیان الماسها تکه ای از ستاره هایی است که پرتاب شده است.

اولین حلقه نامزدی الماس متعلق به پرنسس ماری است که آرشدوک ماکسیمیلیان اول اتریشی در سال ۱۴۷۷ به او تقدیم کرده است. این حلقه دارای الماسهایی بوده است که در کنار هم حرف M را تشکیل داده بوده اند.

 

یک نظر

یک نظر

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا