طلا و جواهر

با برترین های برند جواهرات عروس آشنا شوید

جواهرات عروس جزئیاتی نیست که تنها در روز عروسی به اجزای لباس و اکسسوری عروس اضافه شود، شما بعد از این روز بزرگ، بارها از این جواهرات استفاده خواهید کرد.



جواهرات عروس جزئیاتی نیست که تنها در روز عروسی به اجزای لباس و اکسسوری عروس اضافه شود، شما بعد از این روز بزرگ، بارها و بارها از این جواهرات استفاده خواهید کرد. پس باید با دقت و اهمیت بیشتری جواهرات و طلای عروس را انتخاب کنید چون قرار است سالها شما را در مراسم مختلف همراهی کند.

نکاتی مهم در انتخاب جواهرات عروس

انتخاب جواهرات عروس نیاز به صرف زمان و توجه دارد. اصلی ترین نکته که برای انتخاب جواهرات باید به آن توجه کنید، لباس عروس است. تنها برای اینکه تکه ای جواهر به همراه داشته باشید به خرید نروید، شما حتما باید به استایل و مدل لباستان اهمیت دهید، اگر لباس شما با انواع سنگ و مروارید و منجوق تزئین شده است شما به جواهرات زیادی نیاز نخواهید داشت، یک جفت گوشواره ساده و یا گردنبندی از مروارید یا الماس میتواند کفایت کند.

در ادامه با برترین های برند جواهرات عروس آشنا شوید :

۱ –  Tiffany & Co

انتخاب برندهای مشهور جهان برای جواهرات عروس
برند تیفانی از برندهای شناخته شده در سراسر جهان است که بسیاری از اشراف و ثروتمندان سراسر جهان تنها به سراغ این برند می روند. این شرکت امریکایی در زمینه طراحی و ساخت طلا و جواهر فعالیت دارد. البته این شرکت در سایر زمینه ها چون اشیاء لوکس و دکوری کریستال، الماس و چینی و همینطور عطر و ساعت و اجناس چرم نیز فعال است. این برند در امریکا به عنوان برندی لاکچری شناخته می شود.

۲ –  Zales Jewelers

برترین های برند جواهرات در دنیا

این برند نیز مانند تیفانی، برندی است که در امریکا و در ایالت تگزاس آغاز به کار کرد. تفاوت این برند با رقیب خود این است که توجهش تنها به سمت اشراف و پولداران جامعه نبوده بلکه جواهراتی با قیمت مناسب تر برای دیگر افراد جامعه تولید کرده است. این برند کار خود را از سال ۱۹۲۴ آغاز کرده است.

۳ –  Cartier

کارتیه برند معتبر جواهرات در فرانسه

کارتیه همانند تیفانی برندی مخصوص اشراف و افراد معروف و پولدار است و در واقع از نظر قیمت گرانتر از برند کارتیه است. خواستگاه این برند از کشور فرانسه است و در کار طراحی و تولید ساعت و جواهر است. در سال ۱۹۶۴ شرکت سوئیسی ریشمون این برند را از خانواده کارتیه خرید.

۴ – Kay Jewelers

برندی متعلق به شرکت جواهرات استرلینگ

برندی متعلق به شرکت جواهرات استرلینگ. استرلینگ شرکتی بزرگ در امریکا است که ۲۰ فروشگاه فروش طلا و جواهرات در امریکا دارد اما برند KAY از تمام آنها قدیمی تر و معروف تر است. برند KAY در سال ۱۰۱۶ آغاز به کار کرد و امروزه دارای ۶۰۰ فروشگاه است. این برند زیباترین های حلقه نامزدی را تولید می کند.

۵ – Jared

فروشگاههای برند Jared دارای فروشگاههای مجزا در مکانهایی خاص است.

این برند نیز مانند برند KAY جزو شرکت بزرگ جواهرات استرلینگ است که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده است.از تفاوتهای این برند با دیگر برندهای این شرکت مدل فرشگاه آن است. برندی مانند KAY دارای فروشگاههایی داخل مراکز خرید و پاساژها است اما فروشگاههای برند Jared دارای فروشگاههای مجزا در مکانهایی خاص است.

۶ – Bvlgari

بولگاری برندی ایتالیایی است که ابتدا از یک جواهر فروشی در رم آغاز به کار کرد

بولگاری برندی ایتالیایی است که ابتدا از یک جواهر فروشی در رم آغاز به کار کرد و امروزه به عنوان برندی بسیار معروف و گرانقیمت شناخته میشود.

۷ – Reeds

REEDS هم جزو برند جواهرات در امریکا است که امروزه در 13 ایالت گسترش یافته است

REEDS هم جزو برند جواهرات در امریکا است که امروزه در ۱۳ ایالت گسترش یافته است و برای اولین بار در سال ۱۹۴۶ آغاز به کار کرد. از تولیدات این برند می توان به سنگهای قیمتی، جواهرات، ساعت، کریستال و طلا و جواهرات اشاره کرد. این فروشگاه به صورت آنلاین نیز به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

۸ – Harry Winston

هری وینستون از معروف ترین و گرانترین برندهای جهان است که جزو برندهای اشرافی و لاکچری شناخته می شود.

هری وینستون از معروف ترین و گرانترین برندهای جهان است که جزو برندهای اشرافی و لاکچری شناخته می شود. هری وینستون در سال ۱۹۳۲ آغاز به کار کرد و موسس آن شخصی با همین نام است که کارش را با فروشگاهی در نیویورک شروع کرد. امروزه از این برند به عنوان جواهرات ستاره ها شناخته می شود، علت این نام گذاری این است که هر ساله افراد معروف و ستارگان زیادی را به هنگام حضور بر روی فرش قرمز این جواهرات را به عنوان اکسسوری به همراه دارند.

۹ – Ross-Simons

این برند به هنگام فروش جواهراتش ضمانتی 100 درصد به مشتری می دهد.

شعار این برند این است که با خرج پول زیاد میتوانید جنسی خوب و خاص داشته باشید و به خاطر همین شعار است که به هنگام فروش جواهراتش ضمانتی ۱۰۰ درصد به مشتری می دهد.

۱۰ – Helzberg Diamonds

این برند نیز برندی امریکایی است که در سال 1915 آغاز به کار کرده است

این برند نیز برندی امریکایی است که در سال ۱۹۱۵ آغاز به کار کرده است و امروزه پس از صد سال فعالیت فروشگاههایش را به ۲۳۰ فروشگاه در امریکا رسانده است.

 

برای دیدگاه ها کلیک کنید

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا