کت و شلوار

آقایان برای رفتن به جلسه رسمی خواستگاری چی بپوشند ؟!

به همان اندازه که لباس عروس در خواستگاری اهمیت دارد، لباس داماد در خواستگاری نیز مهم است. زیرا که در این جلسه رسمی داماد زیر ذره بین نگاه خانواده عروس است



به همان اندازه که لباس عروس در خواستگاری اهمیت دارد، لباس داماد در خواستگاری نیز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا در جلسه خواستگاری داماد زیر ذره بین نگاه خانواده عروس است. از طرفی خواستگاری هم جزو جلسات رسمی محسوب می شود و پیشنهاد ما برای لباس داماد در خواستگاری انتخاب تیپی کلاسیک است.

 لباس داماد در خواستگاری

چرا انتخاب تیپ کلاسیک برای لباس داماد در خواستگاری ؟

علت انتخاب ما برای این نوع سبک پوشش این است که پیشنهاد اکثر طراحان لباس برای یک جلسه رسمی کت و شلوار کلاسیک است. اما تعریف از کت شلوار کلاسیک چیست ؟ کتی دو دکمه با یقه ای نرمال که نه خیلی پهن و نه خیلی نازک است. آستین کت کمی بالاتر از آستین پیراهن قرار می گیرد. بلندی شلوار این تیپ معمولا پایین تر از مچ پا است و بر روی کفش قرار می گیرد و معمولا به عنوان یک شلوار راسته شناخته میشود که نه بیش از اندازه تنگ است و نه گشاد. پس پیشنهاد میکنم که همیشه یک دست کت شلوار کلاسیک در کمدتان داشته باشید زیرا علاوه بر اینکه بهترین فرم برای لباس داماد در خواستگاری است در تمام جلسات رسمی زندگی تان و حتی استفاده های روزمره نیز به کار می رود زیرا که هیچ گاه از مد نمی افتد.

بهترین رنگها برای انتخاب کت شلوار خواستگاری

در ثانیه های ابتدایی یک ملاقات اولین برداشت تمام افراد از یکدیگر بر اساس تیپ ظاهریشان است و درواقع این لباس افراد است که سخن می گوید، حتی گفته می شود آنهایی که عینک ( عینک طبی ) بر چشم دارند در ملاقات اول و در همان ثانیه های آغازین قبل از شروع مکالمه، افرادی باهوش به نظر می رسند.

بر اساس تمام صحبتهایی در بالا ذکر شد رنگ لباس هم تاثیر به سزایی بر روی مخاطب دارد و به گفته روانشناسان مردان در طیف آبی جذاب تر به نظر می رسند پس مطابق با این گفته رنگ سرمه ای رنگی محبوب در بین تمام افراد است. بعد از سرمه ای خاکستری و بعد قهوه ای قرار می گیرد.

بهترین رنگ در انتخاب یک کت شلوار کلاسیک برای ملاقات اولیه، سرمه ای است

جنس پارچه لباس داماد در خواستگاری

سعی کنید کت شلوار را از پارچه ای خوب و مرغوب که از الیاف طبیعی ساخته شده اند انتخاب کنید، جنس پارچه با الیاف طبیعی به گونه ای است که در شستشو تغییر رنگ نمیدهد و به هنگام اتو هم برق اتو بر روی آن نمی افتد و مهم تر از تمام اینها این است که چون به خوبی هوا در الیاف طبیعی در گردش است با کمی عرق کردن در آن، بوی زننده ای به خود نمی گیرد.

جنس پارچه کت شلوار باید از الیاف طبیعی باشد

در نطر داشته باشید که بین کت شلوار و پیراهنتان باید هماهنگی برقرار باشد .

چند نکته کلیدی که در پوشیدن کت شلوار خواستگاری باید رعایت شود :

اگر قدی متوسط و یا کوتاه دارید و دوست دارید که کشیده تر به نظر برسید بهتر است کت شلواری با راههای عمودی نازک انتخاب کنید و کمربندی همرنگ کت و شلوارتان انتخاب کنید.

همیشه با یک تیپ کلاسیک پیراهنی آستین بلند بپوشید.

اگر اضافه وزن دارید بهتر است از کت تک چاک استفاده کنید زیرا بزرگی باسن را می پوشاند و نمیگذارد که به چشم بیاید.

برای انتخاب کفش به سراغ کفشی چند درجه تیره تر از رنگ کت شلوارتان بروید. حتی میتوانید کفشتان را با کمربند و یا بند ساعتتان ست کنید.

هیچ گاه از جوراب سفید استفاده نکنید و سعی کنید رنگ جورابتان هماهنگ با رنگ کت شلوار و یا همرنگ کفشتان باشد حتی بهتر است یکی دو درجه از رنگ کفشتان تیره تر باشد.

هنگام پوشیدن جوراب با یک کت شلوار کلاسیک دقت کنید که اندازه آن متناسب باشد و اگر پایتان را روی هم انداختید تا جایی که شلوار بالا می رود را پوشش دهد.

افراد قد کوتاه اگر کت شلواری با راههای عمودی نازک بپوشند کشیده تر به نظر می رسند

 

 

 

 

 

 

 

3 دیدگاه

3 Comments

جوابی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین ها

بالا